  • Data: 2012-02-12 09:51:36
    Temat: Re: Świetlówki ...
    Od: "Desoft" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie sądzę żeby te prawo było robione w celu dymania klienta fizycznego.
    > Jest robione po to regulować rynek na którym działają głównie duże firmy:
    > producenci, firmy dystrybucyjne oraz odbiorcy, odbiorcy indywidualni to
    > mały odprysk. Jeśli ktoś jest dymany to producent który na potrzeby własne
    > musi kupować drogo a jednocześnie sprzedaje tanio.

    Mącisz jak z ceną za kWh.. :) Odbiorców indywidualnych jest mniej od
    zakładów?

    > Przy dostawie energii elektrycznej też masz dwie firmy: producenta i
    > dystrybutora.

    I na "wodzie" mam jedną cenę, a na "prądzie" żadnej.

    > Ale to nic. Na rachunku telefonicznym mam wyszczególnione minuty z
    > poprzedniego miesiąca, ilość minut bezpłatnych, minuty poza abonamentem,
    > do Play, za granicę, za smsy za transfer danych.

    Masz podaną cenę za minutę połączenia. Ja nawet nie mam pozycji "do play".
    Nie przeszkadza mi wyszczególnianie składników, ale dlaczego nie ma ceny
    detalicznej?
    Czy mnie interesuje to czym oni wożą ten prąd? skąd go mają? Mają prąd -
    sprzedają - ja kupuję. Widzę cenę i mogę kupić gdzie indziej. Prosta
    gospodarka rynkowa.

    --
    Desoft