eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŚwiatowe Forum Ekonomiczne (WEF) apeluje do światowych rządów o [...] redukcję prywatnej własności samochodów, w tym pojazdów elektrycznych, o aż 75% do roku 2050.

  • 81. Data: 2023-06-23 19:49:39
    Temat: Re: Światowe Forum Ekonomiczne (WEF) apeluje do światowych rządów o [...] redukcję prywatnej własności samochodów, w tym pojazdów elektrycznych, o aż 75% do roku 2050.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.06.2023 o 16:37, _Master_ pisze:

    > "Biurko jako jeden z elementów wyposażenia komputerowego stanowiska
    > pracy powinno spełniać wymagania określone w pkt 4 załącznika do
    > rozporządzenia MPiPS z 1.12.1998 r. w sprawie bhp na stanowiskach
    > wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. Nr 148, poz. 973), a mianowicie:
    >

    > 4.4. Powierzchnia blatu stołu powinna być matowa, najlepiej barwy jasnej.
    > "

    Czyli jednak nie czarny a nie błyszczący.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 82. Data: 2023-06-23 19:51:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.06.2023 o 16:47, _Master_ pisze:
> [...]
    wdu19981480973

    > Czepiamy się słówek?

    A co robił memcen jak mówił o "czarnym biurku"? Dobra - jeszcze
    instrukcja obsługi do płynu do naczyń i radia;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 83. Data: 2023-06-23 19:53:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.06.2023 o 16:47, Myjk pisze:

    > Nie trzeba nic uszczelniać, normy są tak napisane, że pojazd spalinowy
    > przechodzi przegląd z palcem w rurze, bo sobie spokojnie stoi i pyrka na
    > biegu jałowym a nie jak na ulicy pod obciążeniem w warunkach drogowych
    > gdzie zaczyna dymić jak stara lokomotywa.

    Chyba że mu się dymi z odwłoka na jałowym. A takich widuję.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 84. Data: 2023-06-23 20:36:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.06.2023 o 16:23, nadir pisze:

    > Ale na chooj dom w lesie?

    Bo on jest ekologi i jak to ekolog lubi lasy:P Typowy hipoktyta -
    "ratujcie planetę!" a potem okazuje się że ma większy ślad węglowy od
    tych co mają ratować planetę:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 85. Data: 2023-06-23 21:03:15
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 23.06.2023 o 18:03, Myjk pisze:

    > Ta, nowy samochód za 2-3 tys. i używany odkurzacz za 20-30 tys.

    Masz jakieś zawężone horyzonty, kto twierdził, że ma być używany
    odkurzacz i nowy samochód?

    > Swoją dorgą, pokaż ten odkurzacz za 30 tys. zł

    Już leeeceee...

    > Aha, czyli wynajem, ale nie wynajem, bo nie pojadę.

    Lising to nie wynajem, to kredyt dla przedsiębiorcy.

    > Poza tym wszystkie kurwy w domu zdrowe?

    To trzeba by kurew popytać. Chcesz namiary na jakąś?

    > Nic nie musi trafiać, bo już dawno tak jest. Nie można używać samochodu
    > służbowego/firmowego w celach prywatnych jeśli odlicza się 100% VAT.

    A jak się nie odlicza 100% VAT?

    > Ale skąd ty masz o tym wiedzieć...

    Wystarczy mi, że wiem, że jest to w naszym kraju ciężkie do sprawdzenia
    i znam kupę osób, które kładą na to lachę i używają samochodów firmowych
    jak sowich prywatnych. Chcesz nazwiska?

    > Ja wiem że ty swoją kobietę masz za popychadło i tak sobie ze swoją
    > postępuj.

    Dlaczego zakładasz, że mam kobietę? Trzeba iść z postępem i duchem
    czasu, a ich wyznacznikiem nie są tylko samochody na wynajem.

    > Taxi/uber nie jest alternatywą dla własnego samochodu, jedyną
    > alternatywą głónie w kwestii energooszczędności są samochody autonomiczne.
    > Ale ty tego pojąć nie chcesz albo nie potrafisz.

    Ty nie możesz pojąć takiej prostej sprawy, jak to że autonomiczność i
    własność to nie są synonimy i jedno nie wyklucza się z drugim w żaden
    sposób. Już pomijam, że z energooszczędnością nie ma to w ogóle nic
    wspólnego.

    > Ja nie mam sraczki, bo nikt mi odkurzacza nie bronił kupić i nie będzie
    > bronić, tak samo jak nie bronił mi kupić samochodu i nie zrobi tego.

    Przecież to jasne, że samochodu nie zabronią kupić. Zabronią wjeżdżać tu
    i tam oraz parkować. Tylko tyle i aż tyle. Ceny samochodów i paliw będą
    sprawą drugorzędną.

    > Betonie silnie uzbrojony, jeszcze raz, aż do znudzenia, to że ktoś ma
    > potrzebę przemieszczenia się nie jest równoważne z koniecznością posiadania
    > na własność danego środka transportu

    Dzbanie dziurawy, to że ty chcesz przemieszczać się wynajętym
    urządzeniem nie znaczy, że każdemu to pasuje. Tylko nadal to nie
    wyjaśnia dlaczego samochody tak, a odkurzacze nie. I nie, nadal cena nie
    wyjaśnia tej schizy.

    > co pokazuje najlepiej pociąg czy
    > samolot. Setki tysięcy, jak nie miliony, ludzi korzystają z pociągów i
    > samolotów, a posiada je na własność mniej niż promil promila ludzi, do tego
    > zazwyczaj te pojazdy nie stoją, tylko świadczą usługi innym aby się
    > amortyzować lepiej. Od lat jest taka rzeczywistość że pociąg czy samolot
    > się najmuje na konkretną podróż, ale tobie się wpale nie mieści że tak samo
    > można zrobić z samochodami, szczególnie jak będą autonomiczne.

    No jak samoloty i pociągi, jeszcze na dodatek autonomiczne zastąpią nam
    samochody, to ja od dziś będę już spał spokojnie.

    > No tak, ty jeszcze czasem bezinteresownie kurwy podrzucasz na róg?

    Bezinteresownie - nie.

    > Czytam brednie konfederaty masterka i radusiów, bo jesteście najbardziej
    > aktywni w obronie spalinowych trupów.

    Już przy artykule z pożarem domu, wiaty i samochodów wykazałeś brak
    zrozumienia dla tekstu czytanego - elektryków też nie będzie.

    > Nie umiesz nawet odpowiedzieć na proste pytanie, które w prostej linni
    > doprowadziłoby cię do zrozumienia interlokutora. U alfonsów to normalne?

    I tu wychodzą twoje błędy w rozumowaniu. Jak samochody będą więcej
    jeździły niż stały, co proponujesz, to nie będą już stały na każdym rogu
    i nie zapakujesz dupy do żadnego w 5 minut.

    > Dobre, dobre. Jak kurwa daje w twoim samochodzie
    > to samochód wtedy pracuje czy nie?

    Miejsce czy rodzaj pojazdu nie mają znaczenie, nadal pracuje dupą.

    > Chwalisz się czy żalisz?

    Chwalę.

    > Stwierdziłeś to na podstawie swojego brudnego palca czy palca jakiejś
    > kurwy? Jeśli robiłeś ostatnio rezonans przez telefon to go ewidentnie
    > powtórz.

    Po co rezonans? Leczono bez rezonansów, chemioterapii, przeszczepów czy
    innych tego typu pierdół, a że ktoś przy tym nie przeżył, no trudno
    pewnie jakiś mienkiszon był.
    I tak, miałem kontakty ze służbą zdrowia w czasie kowidu.

    > Szczególnie jak drogimi to źle! Powinni biegać na spotkania w swoich
    > cichobiegach, a ty powinieneś jeździć ich wypasioną drogą furą i móc spalać
    > OLBRZYMIE ilości (ruskich) węglowodorów bez ograniczeń!

    Co ty pierdolisz, to ja nie wiem. Napisałem przecież prosto i wyraźnie w
    trzeciej dekadzie XXI wieku nie ma potrzeby latać na spotkania,
    wystarczą timsy czy inne skajpaje. A jeżeli komuś nie wystarczają, to mi
    nie wystarczają wynajmowane pojazdy.

    > Taką bzdurkę trzeba pominąć, bo to nadal są i długo jeszcze będą wyjątki od
    > reguły, czego nadal pojąć nie potrafisz, bo kwantyfikatorem po łbie
    > dostałeś i to chyba parokrotnie.

    Ty się lepiej zainteresuj ile taki wyjątek potrzebuje ruskich
    węglowodorów, ile to będzie CO2 czy innego syfu? A one nad lasami pod
    Warszawo też latajo.

    > Póki co to ty piejesz o rzeczach które nie mają miejsca, typowe dla
    > śmierdzącego konfederaty który nie ogarnia rzeczywistości, albo ogarnia,
    > ale perfidnie wykorzystuje bredzenie od rzeczy żeby sobie słupki podbić.

    Wiele rzeczy 10-20-30 lat temu nie miało miejsca, a dziś to codzienność.

  • 86. Data: 2023-06-23 21:23:06
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-23 o 16:47, Myjk pisze:
    > Ale jego samo noszenie na ulicy może być już uznane za wykroczenie,
    > konfederacki dzbanie.

    Jak miło.

    Zakaz biegania z nożem po ulicy to coś innego niż zakaz SPRZEDAŻY noży

  • 87. Data: 2023-06-23 21:25:07
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-23 o 16:47, Myjk pisze:
    > To że samochody spalinowe trują ludzi jest faktem
    > niezaprzeczalnym i

    Uważasz że zakaz jest jedynym możliwym sposobem?

    Gdyby zależało ekofaszystom faktycznie na czystym powietrzu dotowaliby
    LPG w miastach. tanim kosztem można uzyskać szybkie efekty.

    Dlaczego upierają się tylko i wyłącznie przy elektrykach?

  • 88. Data: 2023-06-23 21:28:17
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-23 o 16:47, Myjk pisze:
    > że używają ruskich i turbańskich paliw za które ci
    > się od dekad pławią w luksusach też jest faktem niezaprzeczalnym.

    To Ty chcesz też walczyć z wadami tego świata. BRAWO.

    Z rozwarstwieniem, z wyzyskiem z Angelą latającą samolotem ;)

    I nie znasz innego sposoby na tą walkę niż powodowanie jeszcze większego
    wykluczenia biedniejszych krajów i rejonów?

  • 89. Data: 2023-06-23 21:31:54
    Od: _Master_ <...@...pl>

> [...]
    > biegu jałowym a nie jak na ulicy pod obciążeniem w warunkach drogowych
    > gdzie zaczyna dymić jak stara lokomotywa. Ty jesteś typowym naiwniakiem

    Znaczy podważasz wiele lat prac nad normami UURO?
    Tyle wydano kasy na systemy katalizatorów i dpfów a to nic nie dało?

    Skąd pewność że ZAKAZ coś zmieni?

    I dalej pytam dlaczego koszty mają ponieść biedniejsi zamiast dawać ulgi
    podatkowe i inne zachęty jak to robią Amerykanie?

    Dlaczego ekofaszyści to DEBILE?

  • 90. Data: 2023-06-23 21:35:29
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-23 o 16:47, Myjk pisze:
    > Konfederacki dzban by skasował wszystkie normy i przepisy (które mu nie
    > odpowiadają do mentalności świni), bo przecież to wolny wybór każdego
    > człowieka!

    Cała prawda o akofaszyście.

    Przypisuje innym zamiary oderwane od rzeczywistości, wyzywa od świń a
    odpowiedzieć na zarzut większego wykluczenia komunikacyjnego nie potrafi
    odpowiedzieć.

    PS. Logiczniejszy byłby zakaz lotu samolotami bo tam to się dopiero
    WYDZIELA.
    Ale NIE ALE NIE bo to ekofaszyści lubią nimi latać na wakacje ;-)