eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŚwiatowe Forum Ekonomiczne (WEF) apeluje do światowych rządów o [...] redukcję prywatnej własności samochodów, w tym pojazdów elektrycznych, o aż 75% do roku 2050.

  • 71. Data: 2023-06-23 17:02:55
    Temat: Re: Światowe Forum Ekonomiczne (WEF) apeluje do światowych rządów o [...] redukcję prywatnej własności samochodów, w tym pojazdów elektrycznych, o aż 75% do roku 2050.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 23 Jun 2023 16:24:07 +0200, _Master_

    > Znaczy nierząd jak w rosji. Ale czy anarchia czy rządy twardej ręki.
    > Sprecyzuj o co Ci chodzi.
    > W rosji mają niskie i proste podatki?

    Owszem, oni wszystko mają proste i niskie.

    > Nie przyjmujesz do wiadomości że można realnie krok po kroku zmieniać
    > rzeczywistość i doprowadzić do stanu jak Estonii.

    Konfedera dopuściłaby małżeństwa jednopłciowe? Przecież oni są nawet
    przeciwko związkom partnerskich, gejów to by najchętniej rozstrzelali.

    > A wiesz że Estonia to nie rosja?

    Ty jesteś jakiś ułomny że zadajesz takie tępe pytania?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 72. Data: 2023-06-23 17:06:39
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 23 Jun 2023 16:00:07 +0200, _Master_

    > A potem przychodzi putin i wywołuje wojnę a ci co takie popierdolone
    > ograniczenia nakładają rżną głupa i kombinują jak by tu sobie wylobbować
    > dyspensę na niby ekologiczne paliwo syntetyczne.

    Wywołuje, na szczęście dla nas, i po roku ograniczeń już można go mieć w
    dupie generalnie. Jeszcze parę lat, jeśli konfedera nie będzie mącić, i
    będziemy uniezależnieni także od turbanów. Już trzeba myśleć o
    uniezależnieniu od chin, bo to obecnie największy problem.

    > Ono jest eko bo jest prdukowane z roslin które kiedyś wchłonęły CO2

    Nie wchłonęły kiedyś, tylko wchłoną. Inan sprawa, że to jest absurd, bo
    nikt nie przeznaczy pól służących produkcji jedzenia aby produkować paliwa
    syntetyczne, które nikomu generalnie nie są potrzebne. Przecież sprawność
    tego procesu jest mniejsza niż produkcja wodoru.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 73. Data: 2023-06-23 17:10:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 23 Jun 2023 16:23:46 +0200, nadir

    > Ale na chooj dom w lesie?

    Żebyś się głupkowato pytał.

    > Każdemu powinien wystarczyć kontener,

    Może tobie. Znowu są takie plany gdzieś tak samo jak rzekomo są plany
    zabronienia jazdy spaliniakami w 2035 albo używania pomp ciepła w 2026?

    > w którym zamieszkają na 8-10-12 godzin ci, którzy "podrzucą" samochód
    > tym, którzy udadzą się do pracy.

    Typowo analogia z dupy jak z tym odkurzaczem czy mikserem.
    Dużo jeszcze takich masz w swoim rękawie?

    Ps. Też jesteś wyborcą konfedery? Zaczynasz śmierdzieć na kilometr.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 74. Data: 2023-06-23 17:13:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 23 Jun 2023 16:47:55 +0200, _Master_

    > Czepiamy się słówek?

    A może choć raz napiszesz coś zgodnie z prawdą, kłamco konfederacki?

    > A próbowałeś to wytłumaczyć PiPie? ;-)

    A próbowałeś się zderzyć ze ścianą z różnymi prędkościami
    i raport złożyć w PiPie?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 75. Data: 2023-06-23 17:19:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 23 Jun 2023 16:37:06 +0200, _Master_

    > 4.4. Powierzchnia blatu stołu powinna być matowa, najlepiej barwy jasnej.

    Taa, trzeba wyrzucić ten punkt, bo przecież konfederata będzie chcieć mieć
    ten,czowy blat. I wyrzucić zapis o wygodnym krześle, bo konfederata to by
    przecież dał wybór samemu pracodawcy, przecież on sam wie najlepiej że
    najwygodniej się siedzi na trójnożnym taborecie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 76. Data: 2023-06-23 18:03:48
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 23 Jun 2023 16:02:20 +0200, nadir

    > Nie ma żadnej i to nie jest kwestia ceny, można nabyć
    > samochód za 2-3tysiące zł i odkurzacz za 20-30 tys.

    Ta, nowy samochód za 2-3 tys. i używany odkurzacz za 20-30 tys.
    Swoją dorgą, pokaż ten odkurzacz za 30 tys. zł

    > Jeden chce posiadać samochód,
    > inny jacht, a jeszcze inny odrzutowiec. Problem jest taki, że ci od
    > jachtów i odrzutowców chcą zakazać samochodów tym dzięki, którym ich na
    > te fanaberie stać.

    > Chwalisz się czy żalisz?

    Przecież napisałem ci po co to napisałem, nadal czytać ze zrozumieniem nie
    potrafisz że zadajesz głupkowate pytania?

    > Prawdopodobnie masz samochód w lisingu, już pomijając to, że nie jest to
    > żaden wynajem, mimo że nie jesteś jego właścicielem, to spokojna głowa,

    Aha, czyli wynajem, ale nie wynajem, bo nie pojadę.
    Poza tym wszystkie kurwy w domu zdrowe?

    > w wielu krajach UE samochodem służbowym/firmowym nie pojedziesz już po
    > bułeczki do piekarni, i niedługo do nas ten trend trafi.

    Nic nie musi trafiać, bo już dawno tak jest. Nie można używać samochodu
    służbowego/firmowego w celach prywatnych jeśli odlicza się 100% VAT. Ale
    skąd ty masz o tym wiedzieć...

    > No to zamiast się tu uzewnętrzniać na grupie, każ jej się przesiąść na
    > taxi/ubera/metro, co ona tam woli. Potem wróć i opisz jak to wyszło.

    Ja wiem że ty swoją kobietę masz za popychadło i tak sobie ze swoją
    postępuj. Taxi/uber nie jest alternatywą dla własnego samochodu, jedyną
    alternatywą głónie w kwestii energooszczędności są samochody autonomiczne.
    Ale ty tego pojąć nie chcesz albo nie potrafisz.

    > Już nie musisz się kajać za ten wypasiony odkurzacz, my tu wszyscy mamy
    > jakieś słabostki.

    Ja nie mam sraczki, bo nikt mi odkurzacza nie bronił kupić i nie będzie
    bronić, tak samo jak nie bronił mi kupić samochodu i nie zrobi tego.

    > Nic nie pomyliłem, to jak zwykle ty dorabiasz sobie jakąś gównianą tezę.

    Betonie silnie uzbrojony, jeszcze raz, aż do znudzenia, to że ktoś ma
    potrzebę przemieszczenia się nie jest równoważne z koniecznością posiadania
    na własność danego środka transportu, co pokazuje najlepiej pociąg czy
    samolot. Setki tysięcy, jak nie miliony, ludzi korzystają z pociągów i
    samolotów, a posiada je na własność mniej niż promil promila ludzi, do tego
    zazwyczaj te pojazdy nie stoją, tylko świadczą usługi innym aby się
    amortyzować lepiej. Od lat jest taka rzeczywistość że pociąg czy samolot
    się najmuje na konkretną podróż, ale tobie się wpale nie mieści że tak samo
    można zrobić z samochodami, szczególnie jak będą autonomiczne.

    > Rzecz dotyczy potrzeby posiadania samochodów, którego różni ludzie chcą
    > wręcz zakazać lub mocno ograniczyć. A samochód poza nielicznymi
    > wyjątkami potrzebny jest do przemieszczania się.

    No tak, ty jeszcze czasem bezinteresownie kurwy podrzucasz na róg?

    > Światowe Forum Ekonomiczne, zresztą nie tylko oni. Na razie apelują,

    Czyli apelują, a wy już macie strach w galotach.

    > za 10 lat będą żądać, a za 20 lat wprowadzą to w życie.

    Jak masz kryształową kulę, to zagraj w totka.

    > Czytasz coś więcej z wątków, w których się udzielasz czy tylko moje
    > wpisy zasługują na ten "zaszczyt"?

    Czytam brednie konfederaty masterka i radusiów, bo jesteście najbardziej
    aktywni w obronie spalinowych trupów.

    > A to jakieś twoje konfabulacje, bo ja a niczym takim nie wspominałem.

    Snujesz analogiczne wizje odnośnie zakazu posiadania samochodów.
    Konfedera też dokładnie tym samym straszy, tak jak straszy żę w 2035 nie
    będzie można korzystać z samochodów a w 2026 z pomp ciepła. Oczywiście są
    to brednie, tak samo jak bredniami są że ktoś ma zakazać posiadania
    samochodów.

    > Kurwy też nie stoją na każdym rogu, posiadasz jakąś w domu?

    Nie umiesz nawet odpowiedzieć na proste pytanie, które w prostej linni
    doprowadziłoby cię do zrozumienia interlokutora. U alfonsów to normalne?

    > Samochodem się nie pracuje, to narzędzie jak każde inne.

    Dobre, dobre. Jak kurwa daje w twoim samochodzie
    to samochód wtedy pracuje czy nie?

    > A mnie stać na to, żeby się nie amortyzował.

    Chwalisz się czy żalisz?

    > Pierdolenie level kosmos. Poprzednie trzy lata wykazały, że można przez
    > internet wykształcić uczniów i studentów, a nawet wyleczyć ludzi przez
    > telefon.

    Stwierdziłeś to na podstawie swojego brudnego palca czy palca jakiejś
    kurwy? Jeśli robiłeś ostatnio rezonans przez telefon to go ewidentnie
    powtórz.

    > Nie ma więc żadnego powodu żeby decydenci musieli latać na
    > spotkania, a na lotniska przemieszczać się drogimi furami, które nie
    > dość, że spalają olbrzymie ilości węglowodorów, to jeszcze robią to za
    > nasze pieniądze.

    Szczególnie jak drogimi to źle! Powinni biegać na spotkania w swoich
    cichobiegach, a ty powinieneś jeździć ich wypasioną drogą furą i móc spalać
    OLBRZYMIE ilości (ruskich) węglowodorów bez ograniczeń!

    > Pomijam już taką bzdurkę, że pisałem o wycieczkach w kosmos, które jak
    > wiadomo są zeroemisyjne. A wycieczki te fundują sobie ludzie, którzy
    > chcą nam zakazać posiadania pojazdów, a często i wielu innych rzeczy.

    Taką bzdurkę trzeba pominąć, bo to nadal są i długo jeszcze będą wyjątki od
    reguły, czego nadal pojąć nie potrafisz, bo kwantyfikatorem po łbie
    dostałeś i to chyba parokrotnie.

    > Nie ma qrwa takiej możliwości! Człowiek pracuje głową, ręcyma lub
    > nogami. Po prostu bezsensownie uzależniłeś się od posiadania kosmicznie
    > drogiej i energetycznie przepastnej rzeczy, zamiast na miejsce pracy
    > dojeżdżać uberem lub tramwajem.
    > Pogódź się z tym i przestań innym mówić jak mają żyć, bo i tak mają to w
    > dupie.

    Póki co to ty piejesz o rzeczach które nie mają miejsca, typowe dla
    śmierdzącego konfederaty który nie ogarnia rzeczywistości, albo ogarnia,
    ale perfidnie wykorzystuje bredzenie od rzeczy żeby sobie słupki podbić.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 77. Data: 2023-06-23 18:11:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 23 Jun 2023 15:56:56 +0200, _Master_

    > Rozczulają mnie ekofaszyści którzy chcą uczyć innych jak żyć a sami te
    > zasady mają w doooopie.

    Rozczulają mnie konfederaci co mają sprany mózg i próbują innym go wyprać.

    > Właśnie przyznałeś że posiadanie pojazdu w określonym czasie, kosztach i
    > sposobie wykorzystania jest logiczne i racjonalne.

    Jest, pod warunkiem że będzie autonomia w samochodach,
    co oczywiście skutecznie i za każdym razem pomijasz.

    > Ekofaszyści uważają jednak że pozjadali rozumy i wiedzą lepiej jak
    > chronić ludzi i planetę.

    Zazwyczaj opierają się na badaniach specjalistów. Wprost przeciwnie niż
    konfedera i jej poplecznicy którzy łgają jak najęci, naciągają fakty i
    wróżą co może się zdarzyć. Typowe foliarstwo.

    > A zawsze na końcu dostaje po tyłku Kowalski bo z nim nie trzeba już się
    > liczyć.

    Pięknie przedstawiasz przepis na ruskie państwo pod przywództwem konfedery.

    > Nie trzeba się też liczyć z tym co zadeklarował w referendum do UE,
    > jakie jego rzad podpisał traktaty, na jakim jest stopniu rozwolu
    > gospodarczego i jakie już podjął staranie aby gonić zachód też w ekologii.

    Ja wiem że jakby konfedera rządziłą to byśmy byli pod ciepłym skrzydełkiem
    ruskich i byś był wtedy w siódmym niebie, ale to nie ta rzeczywistość na
    szczęście.

    > Żeby chociaż była jakaś nadzieją że jak UE się ZESRA to klimat się zmieni.

    Jeśli masz wątpliwości jak się zmieniło otoczenie przez ostatni wiek, to
    zwyczajnie poczytaj jak wpłynęły na środowisko starania, np. pierwsze z
    brzegu, jak oczyszczanie ścieków wpłynęło na czystość rzek i spróbuj sobie
    wyobrazić jakby rzeki wyglądały gdyby tego nie wdrożono. Ciekawe czy zaraz
    przeczytam, że to akurat było słuszne...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 78. Data: 2023-06-23 18:28:58
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 23.06.2023 o 16:47, _Master_ pisze:

    > Czepiamy się słówek?

    Nawet nie o to chodzi. Skoro jest rozporządzenie na kolory blatów, to
    może jest też na funkcje/kształty biurek, stołów i blatów. Nie znam
    wszystkich tych przepisów.

    > A próbowałeś to wytłumaczyć PiPie? ;-)

    Akurat ja mam to w doopie, też jestem "biedakiem" na umowie o pracę.

  • 79. Data: 2023-06-23 18:45:08
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 23.06.2023 o 17:10, Myjk pisze:

    > Żebyś się głupkowato pytał.

    No to przecież pytam, a czy głupkowato, to już nie tobie osądzać.

    > Może tobie. Znowu są takie plany gdzieś tak samo jak rzekomo są plany
    > zabronienia jazdy spaliniakami w 2035 albo używania pomp ciepła w 2026?

    Plany są zawsze, jedne się realizują a inne nie.
    https://www.propertydesign.pl/architektura/104/saudy
    jczycy_chca_wybudowac_170_kilometrowe_miasto_pod_dac
    hem_ma_byc_cale_z_luster,42632.html

    > Typowo analogia z dupy jak z tym odkurzaczem czy mikserem.
    > Dużo jeszcze takich masz w swoim rękawie?

    To akurat nie żadna analogia, tylko przyszłość jaką, z różnych powodów,
    chcą zafundować naszym dzieciom i wnukom.

    > Ps. Też jesteś wyborcą konfedery?

    Jeżeli już głosuję to na konkretnych ludzi nie na partie.

    > Zaczynasz śmierdzieć na kilometr.

    Najważniejsze, że ty pachniesz. Tylko chooj wie czym.

  • 80. Data: 2023-06-23 18:47:39
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 21.06.2023 o 10:12, m4rkiz pisze:
    > "Światowe Forum Ekonomiczne (WEF) apeluje do światowych rządów o
    > przyjęcie nowych celów związanych z zieloną agendą, które znacząco
    > zmniejszą liczbę prywatnych samochodów. WEF naciska na szokujący cel
    > redukcji prywatnej własności samochodów, w tym pojazdów elektrycznych, o
    > aż 75% do roku 2050.

    Elektryków i tak nie będzie tyle co spalinowych bo nie będzie ich z
    czego wyprodukować, już zaczyna brakować metali ziem rzadkich

    "Przy obecnym poziomie produkcji, w przyszłości nie wystarczy tych
    metali, nawet jeśli wzrośnie recykling."
    "Mimo stałego wzrostu zapotrzebowania na metale krytyczne, tylko
    niewielka część z nich jest obecnie poddawana recyklingowi z pojazdów
    wycofanych z eksploatacji. Metale, które są bardzo poszukiwane, takie
    jak: dysproz, neodym, mangan i niob, mają ogromne znaczenie gospodarcze.
    Ich podaż jest jednak ograniczona, a rosnąca zależność od nich jest
    staje się problematyczna."
    "Zużycie neodymu i dysprozu w nowych samochodach wzrosło od 2006 r.
    odpowiednio o około 400 i 1700 procent, i to nawet przed rozpoczęciem
    elektryfikacji - powiedziała prof. Ljunggren."
    "Ważny problem stanowi niewielki stopień odzyskiwania metali krytycznych
    z pojazdów wycofanych z użytku. Materiały te, występujące w bardzo
    małych stężeniach w każdym samochodzie, są ekonomicznie trudne do
    recyklingu."

    https://www.benchmark.pl/aktualnosci/rozwoj-elektrom
    obilnosc-moze-zwolnic-eksperci-mowia-wprost.html

    --
    Janusz