eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Światowe Forum Ekonomiczne (WEF) apeluje do światowych rządów o [...] redukcję prywatnej własności samochodów, w tym pojazdów elektrycznych, o aż 75% do roku 2050.

  • 91. Data: 2023-06-23 21:38:58
    Temat: Re: Światowe Forum Ekonomiczne (WEF) apeluje do światowych rządów o [...] redukcję prywatnej własności samochodów, w tym pojazdów elektrycznych, o aż 75% do roku 2050.
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Odpowiedz jak zmniejszysz wykluczenie komunikacyjne po wprowadzeniu
    zakazów powodujących drastyczne zmniejszenie ilości pojazdów.

    Nie. Nie wszyscy nie będą mieszkać w miastach choćbyś się ZESRAŁ ;-)

  • 92. Data: 2023-06-23 21:48:31
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-23 o 16:54, Myjk pisze:

    > Tylko się nie połacz, przecież to jest twoja retoryka.

    Ja reaguję na nachalną propagandę nie popartą argumentami i zapowiedzi
    arbitralnego pozbawienia mnie prawa do komunikacji w oparciu o religię
    ekofaszystowską.

    Okrętu się spodziewałeś?

    > Nie mieszkam w USA i nie zamierzam. Ale możesz napisać co tam u ruskich, bo
    > mają tam eldorado, np. samochody się cofnęły do euro2. Może więc się tam
    > wyniesiesz i tam będziesz wprowadzać swoją konfederacką "wolność" -- mniej
    > będziesz miał do pisania.

    No właśnie. Potrafisz tylko bić pianę

    Są jednak mądrzejsi od Ciebie którzy doceniają inne podejście

    "Po tym jak USA ograniczyły swoje wsparcie do pojazdów wyprodukowanych
    na miejscu, francuski minister finansów Bruno Le Maire wystąpił z
    propozycją, by Unia Europejska rozważyła zastosowanie dotacji dla
    pojazdów elektrycznych produkowanych wyłącznie w krajach wspólnoty.

    Być może ,,nadszedł czas, aby zarezerwować specjalne środki na cel
    wsparcia dla produkcji pojazdów elektrycznych odbywającej się na
    terytorium Europy lub dla aut, które ściśle i rygorystycznie spełniają
    nowe normy środowiskowe" - powiedział dziennikarzom Le Maire podczas
    briefingu na temat budżetu na 2023 rok. ,,Musimy kierować się tymi samymi
    zasadami co USA, jeśli chcemy bronić naszych gałęzi przemysłu, naszych
    miejsc pracy i naszej technologii" - przekonywał. "
    https://www.miesiecznikdealer.pl/rynek/aktualnosci/s
    por-o-dotacje-do-elektrykow

    Bo w Ameryce się sprawdziło?

    "USA: Amerykanie kupują samochody elektryczne nawet bez ulg podatkowych"
    https://www.cire.pl/artykuly/serwis-informacyjny-cir
    e-24/180692-usa-amerykanie-kupuja-samochody-elektryc
    zne-nawet-bez-ulg-podatkowych

  • 93. Data: 2023-06-23 21:53:00
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-23 o 17:19, Myjk pisze:
    > Taa, trzeba wyrzucić ten punkt, bo przecież konfederata będzie chcieć mieć
    > ten,czowy blat. I wyrzucić zapis o wygodnym krześle, bo konfederata to by
    > przecież dał wybór samemu pracodawcy, przecież on sam wie najlepiej że
    > najwygodniej się siedzi na trójnożnym taborecie.

    Dalej uważasz pracodawcę i pracownika za debili co nie potrafią urządzić
    dobrego miejsca do pracy?
    Aż takie masz o nich złe zdanie? jak Ty dogadujesz się z rodziną?
    jak syn zagłosuje na konfederację to go wydziedziczysz w imię dobra
    wspólnego?

    Rozumiesz debilu że ludzie są różni a pracować można nawet klęcząc.

    SZOK konfederata proponuje klęcznik. ;-)

    Tylko po hoooja wafla ma być o tym ustawa?

  • 94. Data: 2023-06-23 21:56:04
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-23 o 19:49, Shrek pisze:

    > Czyli jednak nie czarny a nie błyszczący.

    Dla mnie czarny nie spełnia warunku _jasny_ a _matowy_ jest określeniem
    jednoznacznym

    Uważasz inaczej?

  • 95. Data: 2023-06-23 21:58:36
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-23 o 17:13, Myjk pisze:
    > A może choć raz napiszesz coś zgodnie z prawdą, kłamco konfederacki?

    Zapytaj pipy czy możesz mieć czarny błyszczący _blat_ biurka.

    Serio myślisz że coś to zmienia w kontekście debilnego niepotrzebnego
    przepisu o którego istnieniu nie wie wielki SWETRU? ;-)

  • 96. Data: 2023-06-23 22:00:39
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-23 o 18:28, nadir pisze:

    > Akurat ja mam to w doopie, też jestem "biedakiem" na umowie o pracę.

    Zarzut był że Mentzen sobie ubzdurał istnienie wymagań co do koloru biurka

    Jak się okazuje jest taki przepis. I wiele wiele innych tak samo głupich.

    No kurwa znowu Konfederacja miała rację ;[)

  • 97. Data: 2023-06-23 22:01:56
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-23 o 19:51, Shrek pisze:
    > A co robił memcen jak mówił o "czarnym biurku"? Dobra - jeszcze
    > instrukcja obsługi do płynu do naczyń i radia;)

    Może przemyśl jeszcze raz ten akapit ;-)

  • 98. Data: 2023-06-23 22:05:07
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-23 o 16:55, Myjk pisze:
    > Buahahaha, czyli jednak konfedera lekiem na całe zło,
    > odejmą sobie od ryja i dadzą innym. O borze zieony.
    Skoro PiS, PO, lewica i ta czecia droga mogą to dlaczego nie Konfederacja?

    Podaj jakiś argument

    Przeczytaj projekty ustaw

    I zainteresuje się rządem w Szwecji.

    Niedługo przyda Ci się ta wiedza ;-)

  • 99. Data: 2023-06-23 22:09:20
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-23 o 17:02, Myjk pisze:
    gejów to by najchętniej rozstrzelali.

    Tak patrzę kto to napisał Tak to ten pojeb Myjk.

    PS. Świat nie kręci się wokół 3% populacji LPGTZ choćby nie wiem jak
    głośno tupała. Pogódź się z tym. Tak działa tfuuuudemokracja.

    Dobre rządy nie muszą oznaczać pozwolenia na małżeństwa jednopłciowe i
    aborcję na życzenie. Przecież CO2 z atmosfery dzięki temu nie ubędzie ;-)

  • 100. Data: 2023-06-23 22:12:44
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-23 o 17:06, Myjk pisze:
    > Wywołuje, na szczęście dla nas, i po roku ograniczeń już można go mieć w
    > dupie generalnie. Jeszcze parę lat, jeśli konfedera nie będzie mącić, i
    > będziemy uniezależnieni także od turbanów. Już trzeba myśleć o
    > uniezależnieniu od chin, bo to obecnie największy problem.

    Ty biedaku nie zdajesz sobie sprawy co unijne kurwy Ci zgotowały
    Jesteś jak młoda lewica Czarzasty.
    "to daleka przyszłość a jak będzie trzeba to lewica to wynegocjuje a na
    pewno będzie protestować"

    ubaw po pachy ;-)