  • 1. Data: 2023-06-21 07:55:18
    Temat: Jak żyć, czyli Bingiem go
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    Oglądałem filmiki i pamiętam moje kiedysiejsze wątpliwości odnośnie
    możliwości jeżdżenia Twizy autostradą. Oddajmy głos AI :-)

    - czy pojazdem l7e można jeździć autostradą
    - Tak, pojazdem L7e można jeździć autostradą. Kategoria L7e to
    czterokołowce lekkie, które są homologowane do jazdy po drogach publicznych

    Czy jest coś jeszcze, w czym mogę pomóc?
    - no ale ... czy l7e nie jest quedem, którym w polsce nie można jeździć
    autostradą
    - Przepraszam za nieścisłość w mojej poprzedniej odpowiedzi. Zgodnie z
    polskim prawem, czterokołowce lekkie nie mogą poruszać się po drogach
    ekspresowych i autostradach ze względu na bezpieczeństwo oraz prędkość,
    którą osiągać mogą tego typu pojazdy

    Czy jest coś jeszcze, w czym mogę pomóc?
    - przecież l7e to nie jest czterokołowiec lekki
    - Przepraszam za nieporozumienie. Pojazdy kategorii L7e to
    czterokołowce, które można prowadzić na podstawie prawa jazdy kategorii
    B 1. Zgodnie z polskim prawem, pojazdy te mogą poruszać się po drogach
    publicznych z wyjątkiem autostrad i dróg ekspresowych 12.

    Czy jest coś jeszcze, w czym mogę pomóc?

    Jeszcze tak sobie gadałem z godzinę. Potem upierała się przy tym, że nie
    można, ale przepisu nie umiała podać, który w ogóle to ogranicza.
    Natomiast stwierdziła, że w Chechach można zarówno L6e jak i L7e. A na
    koniec zaczęła pisać w kółko o pojazdach wolnobieżnych i rowerach.
    Myślałem, że te zachwyty nad AI są uzasadnione a to g... do kwadratu
    jest za przeproszeniem.

  • 2. Data: 2023-06-21 08:02:54
    Temat: Re: Jak żyć, czyli Bingiem go
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Z AI to Ty uważaj bo może stwierdzić że ktoś kto ma pomysły jeżdżenia
    tym autostradą jest groźny dla społeczeństwa i trzeba go natychmiast
    zlikwidować ;-)

  • 3. Data: 2023-06-21 08:12:37
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 21.06.2023 o 07:55, io pisze:
> [...]
    > koniec zaczęła pisać w kółko o pojazdach wolnobieżnych i rowerach.
    > Myślałem, że te zachwyty nad AI są uzasadnione a to g... do kwadratu

    To tak mi przypomina rozmowy z różnymi BOKami. Jakby po drugiej stronie
    jakiś idiota siedział. No ale coś odpowiada, bazuje na czymś, nic z tego
    tylko nie wynika.

  • 4. Data: 2023-06-21 09:43:04
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 21.06.2023 o 08:02, _Master_ pisze:
    > Z AI to Ty uważaj bo może stwierdzić że ktoś kto ma pomysły jeżdżenia
    > tym autostradą jest groźny dla społeczeństwa i trzeba go natychmiast
    > zlikwidować ;-)

    Prędzej wprowadzą ograniczenie na poziomie 90km/h

  • 5. Data: 2023-06-21 17:08:08
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-21 o 09:43, io pisze:

    > Prędzej wprowadzą ograniczenie na poziomie 90km/h

    Dalej będziesz niebezpieczny bo nie zaopatrzony we wszystkie możliwe
    systemy bezpieczeństwa ;0)

    1. Drzwi

    .
    .
    .

  • 6. Data: 2023-06-23 11:38:51
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 21.06.2023 o 17:08, _Master_ pisze:

    > Dalej będziesz niebezpieczny bo nie zaopatrzony we wszystkie możliwe
> [...]

    2. Stołeczek wędkarza