eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŚwiatowe Forum Ekonomiczne (WEF) apeluje do światowych rządów o [...] redukcję prywatnej własności samochodów, w tym pojazdów elektrycznych, o aż 75% do roku 2050.Re: Światowe Forum Ekonomiczne (WEF) apeluje do światowych rządów o [...] redukcję prywatnej własności samochodów, w tym pojazdów elektrycznych, o aż 75% do roku 2050.
  • Data: 2023-06-23 15:46:33
    Temat: Re: Światowe Forum Ekonomiczne (WEF) apeluje do światowych rządów o [...] redukcję prywatnej własności samochodów, w tym pojazdów elektrycznych, o aż 75% do roku 2050.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 23 Jun 2023 10:04:17 +0200, _Master_

    > Nie wiem dlaczego użyłeś określanie "dobro ogółu"?
    >
    > Konfederacja chce abyś Ty mógł podejmować więcej swoich decyzji bo uważa
    > że Ty najlepiej wiesz co dla Ciebie jest dobre.

    Konfederację to opisał idealnie orwell, skończ z tym pierdoleniem że
    konfedera chce dać wszystkim wolność, a szczególnei wyboru. Bo za ich
    nierządów skończymy gorzej niż za pisu. A mnie się w rosji nie uśmiecha
    mieszkać, bo jakbym chciał tak żyć, to bym się po prostu do nich
    wyprowadził.

    > Co nie oznacza że nie będzie kar za przestępstwa, nie będzie policji ani
    > wojska.

    No, wojska za konfedery to byłoby pod dostatkiem i milicji obywatelskiej!

    > Piszesz tak jakbyś o Konfederacji czerpał wiedzę z memów Lorda.

    Czytam twój bełkot i to mi wystarczy,
    jako że jesteś zagorzałym ich przedstawicielem.

    > Być może to podejście Ci się nie podoba bo przyzwyczajony
    > jesteś przez komunę że ciągle ktoś za Ciebie decydował.
    > Może to podejście nie jest idealne
    > Ale czy obecny stan jest idealny?

    Nie jest idealny, ale konfedera to kierunek wschód.

    > Czy nie widzisz tej obłudy która Ci obiecuje bezpieczeństwo, pracę,
    > służbę zdrowia? Uważasz że dostajesz to za co zapłaciłeś w składkach?

    Nie dostaję, bo nie choruję (na szczęście). Ale są tacy co dostają
    wielokrotnie więcej niż włożyli.

    > Konfederacja nie jest memem tylko legalną partią która ma program i
    > konkretne projekty ustaw

    Blablabla. Dużo ci płacą za to pierdolenie, klakierze?

    > Na początek uproszczenie podatków.
    > Dowiedziałeś się chociaż w jaki sposób?
    > Potem obniżenie i cały czas dbanie o prawa nabyte.

    Taaaa, pisiory też miały obniżać podatki, dać ludziom, pozbyć się nepotyzmu
    a co z tego wyszło to widać. Konfedera to jeszcze większe "świnie",
    wystarczy popatrzeć na ich liderów jak sięzachowywali a jak teraz
    siękrygująi wypierajątego co kiedyś odpierdalali.

    > W każdej wypowiedzi Mentzena to znajdziesz.

    Nie jestem w stanie słuchać tego idioty na dłuższą metę.

> [...]
    > Zresztą cała opozycja wytyka dzisiaj PiSowia otwieranie drzwi na
    > obcokrajowców. Czy oni są rusistami?
    >
    > Czy przestrzeganie przed zalewem ukraińskiego zboża to popieranie
    > napaści na rosji na Ukrainę?
    >
    > Dziś wszyscy widzą problem. Tylko że Konfederacja widziała go wcześniej
    > i nie bała się o nim mówić.
    >
    > I znowu miała rację.
    >
    > A czy Morawiecki miał rację twierdząc że przestrzeganie praworządności
    > będzie dotyczyć tylko funduszy unijnych?
    >
    > Konfederacja miała rację apelując o nie podpisywanie tych kwitów.

    Konfedera to populistyczne prawaki które niczym od prawackiej i
    populistycznej pisdecji się nie różnią. Robią ludziom wodę z mózgu, czego
    najlepszym przykłądem były te "pamiętne" konferencje gdzie głosili bzdury o
    zakazie używania spaliniaków w 2035 i pomp ciepła w 2026. A ty to jeszcze
    powielałeś, pelikanie.

    --
    Pozdor
    Myjk