  • Data: 2009-12-30 10:23:39
    Temat: Re: Światło widzialne
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Dez., 11:03, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > ''Oddałem do naprawy jeden z aparatów i wrócił z naprawy bez tego filtra.''

    i co jest napisane ze chodzi o flitr umieszczony przed matryca ? !!

    Nie !!!

    Ja przeczytalem to co jest napisane .
    dwom typom tutaj , ktorzy nie wiedza o co chodzi wydaje sie ze wiedza
    lepiej , probuja dawac lekcje myslenia.

    cha , cha , cha,

    A sa uzywane rzadko bo rzadko , ale takie filtry istnieja i mozna je
    kupic odcinajace IR nakrecane na obiektyw.
    I o taki filtr pyta Dominik.
    Zgadywac mozna czy tez domyslac mozna sie wszystkiego.
    Tylko ktos , kto nigdy nie slyszal o filtrach anty IR nakrecanych
    moze przypuszczac ze mowa wylacznie o fitrze w matrycy.
    Juz nie wnikam w to w jaki sposob ew usunieto foltr IR sprzed matrycy
    - tylko w nielicznych konstrukcjach jest to mozliwe.Ale mniejsza o
    to .

    > A teraz życz szczęśliwego nowego roku ''wszystkim przytępionych gburom,
    > tępakom (także przez 'em'), tumanom z degrengoladą umysłową'', a na
    > koniec ''wdeptaj ich w ziemię w sposób adekwatny''.

    to jest w zasadzie tragikomieczne :typy pokroju libiszewskiego , nie
    majcy pojecia o zrobieniu prawidlowego zdjecia , nie potzrafiacy
    prawidlowo naswietlic , majacy szczatkowa jakas zaslyszana wiedze ,
    usiluja korygowac , nauczac , dajacy rady poprawnego myslenia , a
    czujac swoja bezradnosc zaczynaja obrzucac adwersarza epitetami.

    cha , cha , cha to jest farsa tragikomiczna.