  • Data: 2009-12-30 11:27:28
    Temat: Re: Światło widzialne
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Dez., 11:08, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    wrote:

    > Wrócił bez filtra IR nakręcanego. Takiego dodatkowego filtra IR, stosowanego
    > przez Dominika na wypadek, gdyby ten na matrycy był jakiś kiepski.
    > Wiadomo - po kretynach piszących na tę grupę można się spodziewać
    > dowolnie głupich pomysłów, więc powyższe przypuszczenie nie wzbudziło
    > w twym adwersarzu żadnych podejrzeń.
    >
    > --
    > Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    >     z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    > gts /kropka/ pl    |  lub całości poglądom ich Autora.

    im wiekszy tempak tym sie wiecej wymadrza
    tutaj cytuje poczatek wypowiedzi na temat tego filtra:

    "Czy ktos z was widzial gdzies mozliwy do kupna filtr odcinajacy
    pasmo
    podczerwone? Oddalem do naprawy jeden z aparatów i wrócil z naprawy
    bez
    tego filtra."

    a wiec autor pytania pytania oddal do naprawy apart z filtrem
    MOZLIWYM DO KUPIENIA i dostal powrotnie apart bez TEGO filtra .

    tak jest napisane w pytaniu - dokladnie tak. .

    czyli autor pyta o fltry mozliwe do kupienia a takimi sa te do
    nakrecania na obiektyw.
    przycztalym dokladnie tak jak autor napisal .
    nie ma do kupienia filtrow tych nakladanych na matryce - nie ma ich do
    kupienia w wolnej sprzedazy.
    Nie o taki filtr autor pyta.
    Pyta wyraznie o filtr zakladany i w dalszej czesc to podkresla nawet
    podaje srednice.

    a teraz moja wypowiedz :
    "qrde pomieszane z poplataniem.
    w pierwszej czesci piszesz o fotografii w podczerwni czyli filtrze
    przepuszczajacym podczerwien , odcinajacym swiatlo o krotszej fali.

    w drugiej czesci piszesz o filtrze odcinajacym podczerwien.

    taki filtr masz wbudowany przed matryca , jako ze matryce w
    odroznieniu od typowych materialow analogowych sa czule na
    podczewrien
    i odcina sie doplyw tego swiatla.
    zakrecenie filtra odcinajacego podczerwien na obiektyw jest fanaberia
    - chyba ze chcesz fotografowac wnetrze pieca hutniczego ? "

    nigdy nie skojarze w swietle tak sformulowanego pytania faktu
    zagubienia filttra IR zwiazanego z matryca z jego zastapieniem
    filtrem nakladanym.
    Jesli taki fakt mial miejsce to sie reklamuje naprawe.

    Natomiast wiedzac o tym ze istnieja filtry anty IR nakladane czyli do
    kupienia mam obowiazek w ten wlasnie sposob zintrpretowac tak
    sformulowane pytanie , dokladnie tak jak zostalo napisane..

    co sie nie zgadza w mojej wypowiedzi ?

    o co chodzi typom pokroju libiszewskieigo?

    Czy ja sie kogokolwiek czepiam ze zinterpretowal pytanie inaczej ?
    kazdy ma wolnosc interpretacji - ja uczynilem to prawidlowo w oparciu
    o zawarte w pytaniu informacje.
    Gdyby pojawily sie nowe , inne , wowczas musialbym uaktualnic
    interpretacje.