  • Data: 2009-12-30 10:09:27
    Temat: Re: Światło widzialne
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pokazcie chociaz jeden pasus , w ktorym autor pytania wspomina ze
    > usunieto filtr sprzed matrycy.

    A pokaż gdzie autor napisał że usunięto filtr z obiektywu? Zresztą pokaż mi
    kogoś, kto oddaje do serwisu aparat z filtrami ;-))). Kolega szuka filtra
    nakręcanego, ale nigdzie nie powiedział że takiż mu właśnie wcięło ;-)))

    > jak to stweirdzil ? rozbiera matryce po naprawie.

    Czy to ważne jak stwierdził? Stwierdził i już, dlatego powstał ten wątek...

    > popisal tyle sprzecznych rzeczy iz mozna watpic w slucznosc takich
    > podejrzen.

    Dziwne że tylko Ty miałeś problem ze zrozumieniem, inni pojęli o co chodzi
    :-)).

    > idea zastapienia fitra przed matryca filtrem na obiektywie watpie czy
    > jest wogole do zrealizowania , a przede wszystkim po co ?

    Ale to też nie Twoja rzecz. Kolega pytał o same filtry, a nie o sens ich
    stosowania. Ty jednak jak zawsze dorabiasz do tego teorię... Oczywiście
    jedynie słuszną ;-)))

    > ...takich typow bede wdeptywall w ziemie w sposob adekwatny.

    Myślę że bardzo się tym wzruszą ;-)))