  • Data: 2009-12-30 10:01:45
    Temat: Re: Światło widzialne
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    XX YY pisze:

> [...]

    Gdzie?

    > doczytaj dalej ze mowa o filtrze nakrecanym na obiektyw odcinajacym
    > podczerwien.

    "W sumie to się ucieszyłem" - jak to rozumiesz?

    Bo ja tak, jak zapewne większość: że usunięto mu IR sprzed matrycy,
    co jest dość trudne (i zapewne się dlatego ucieszył, bo to dość fajna
    sprawa NIE mieć go, wielu usuwa specjalnie) ale że nadal chce mieć
    możliwośc robienia normalnych zdjęć ("niekoniecznie chcę mieć zupełnie
    odciętą drogę") i dlatego chce dokupić filtr nakręcany.
    Logiczne?

    Teraz załóżmy że Ty masz rację i ukradzono mu po prostu taki
    nakręcany filtr w czasie naprawy. Powstają pytania:
    - dlaczego się ucieszył??!?
    - po co mu był taki filtr, skoro ma drugi na matrycy?!?
    - dlaczego pyta o możliwość kupna, skoro już raz to zapewne zrobił?

    Trochę trudno obronić takie "rozumowanie", nie uważasz?