  • Data: 2009-12-30 09:34:34
    Temat: Re: Światło widzialne
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Dez., 09:51, "Robert_J" <r...@w...pl> wrote:

    > Na początku myślałem że Ty jesteś nawiedzony tylko, ale z przykrością
    > stwierdzam jednak że jesteś Pan chamem i prostakiem :-(
    > Usiłujesz wcisnąć w czyjeś usta coś, czego nie powiedział. W pewnym momencie
    > chyba skumałeś, że pieprzysz głupoty, ale jak przystało na grupowego
    > mądralę, nie potrafisz się do tego przyznać i przeprosić...

    przeczytaj sobie najpierw kto kogo zaczal obrzucac epitetami.

    i jak ostrzegalmm bede stosowal zasade wzajemnosci z cala
    brutalnoscia.
    nie sprawia mi to przyjemnosci , ale tym mniejsza przeciwnikom.

    pokazcie chociaz jeden pasus , w ktorym autor pytania wspomina ze
    usunieto filtr sprzed matrycy.

    jak to stweirdzil ? rozbiera matryce po naprawie.
    popisal tyle sprzecznych rzeczy iz mozna watpic w slucznosc takich
    podejrzen.

    idea zastapienia fitra przed matryca filtrem na obiektywie watpie czy
    jest wogole do zrealizowania , a przede wszystkim po co ? Toz to nie
    trzeby byc wyjatkowo bystrym , by wpasc na idee iz ten filtr nalezy
    uzupelnic takim samym w servisie - jesli to rzyczywiscie mowa u
    usunieciu filtra sprzed matrycy .

    Paru przytepionych gburow do ktorych zaliczam Libiszewskiego
    ( wlasciwie sam sie do tego zaliczyl ) nie potrafiac zanlezc
    rzeczowych argumnetow w swej bezsilnosci zaczyna uzywac obelzywych
    przezwisk.
    takich typow bede wdeptywall w ziemie w sposob adekwatny.