  • Data: 2009-12-30 08:54:48
    Temat: Re: Światło widzialne
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A przeczytałeś, kretynie, że ten właśnie filtr IR z przed matrycy został
    > USUNIĘTY przez serwis podczas naprawy

    On tego nie zrozumie :-). Ma tak daleko posunięte samouwielbienie że
    zatracił zdolność rozumienia...

    > Czy twoje IQ uniemożliwia jednoczesne czytanie i rozumienie czytanego
    > tekstu?

    On nie ma czasu na jednoczesne czytanie i rozumienie. ON robi setki
    zajebistych zdjęć dziennie, z których większość zamieszcza na szanowanych
    portalach i tam jest uwielbiany ;-))). Szkoda tylko że nie mamy za bardzo
    okazji podziwiać jego fascynującej twórczości (pytanie czy chcemy...). Ale
    mam wrażenie że nie jest ona dla takich maluczkich jak my ;-)))