  • Data: 2014-03-30 15:09:49
    Temat: Re: Światła do zarabiania pieniędzy
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.03.2014 o 13:58 Marcin N <m...@o...pl> pisze:

    > Czy możesz podać lokalizację takich skrzyżowań?
    np gierkówka z Bielska do warszawy, masz w 3 du..y skrzyżowań ze światłami
    i na 90% jest
    ograniczenie do 70, na wybranych do 50. Jeździłem wielokrotnie i nigdy nie
    miałem na nich
    problemu. Problemem nagminnym u nas są spóźnieni kierowcy którzy za
    wszelką cenę chcą zdąrzyć i zamiast zwolnić do 70 walą znacznie więcej i
    wtedy te 3 sek to za mało aby wyhamować.

    --

    Pozdr
    Janusz