  • Data: 2014-03-31 13:35:32
    Temat: Re: Światła do zarabiania pieniędzy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 30 Mar 2014, Marek Dyjor wrote:

    > 40 razów kotem o 100 ogonach...
    >
    > są dwa rozwiązania skor tam jest dopuszczalna prekość 70km/h to dopasowac
    > czas żołtego

    Z przepisu wynika, że "niedasię".
    Zresztą słusznie (bo różne czasy prowadzą wprost do tłumaczenie "nie
    wiedziałem ze tu jest krócej").

    > albo ogranicznyc predkość do 50km/h

    Po co?
    Kiedy kierowca WIE że NIE WIE czy zielone pali się już dłuższy czas,
    to powinien wziąć pod uwagę "warunki". Czyli zwolnić.
    Po co ci wszyscy, którzy WIEDZĄ że zielone dopiero co się zapaliło
    mają nie tylko zwalniać do 50, ale jeszcze mandaty łapać? ;)
    (i co gorsza, "za niewinność" :>)

    > moim zdaniem limit 3 s jest wsam raz dla prędkości dopuszczalnej 50km/h

    Nie, dla *PRĘDKOŚCI* 50km/h. Zgoda.
    Tylko po co ci którzy WIEDZĄ że zielone dopiero co się zapaliło mają
    zwalniać? "Bo tak"? "Bo to za trudne"?

    Chyba wątek należy dołączyć do listy "skąd biorą się ograniczenia
    prędkości na drogach" ;) (jak widać, wcale nie "od urzędników")

    pzdr, Gotfryd