eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaŚwiat w oczach LemaRe: Świat w oczach Lema
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.aacv220.neoplu
    s.adsl.tpnet.pl!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Świat w oczach Lema
    Date: Tue, 19 Mar 2024 17:26:23 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <10csxgfqkr45u.1tyt1vpfvki4d$.dlg@40tude.net>
    References: <ustbfq$umi$1$pytajacy@news.chmurka.net>
    <ut89q6$2g0gj$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <ut8qp5$292v$1@dont-email.me>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ut8vot$3km$6$Robert_W@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <7aVJN.49352$bml7.45964@fx10.ams1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <545KN.71416$Sav4.28819@fx01.ams1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: aacv220.neoplus.adsl.tpnet.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
    posting-host="aacv220.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.4.73.220";
    logging-data="31526";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    Cancel-Lock: sha1:+gxZRouwB37Ipnj4WPWrJkxT6gw=
    sha256:gJN5jjPIhocl0T/OzhTW6Pm6X/RN/qGweuC8PAUA53E=
    sha1:IscK4LXyNXMXHNvc8g7bm87/23A=
    sha256:o5Kc+eF97T1uo2bxmgqQUFrc9cfjcomuD2jj0exLgjo=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:790311
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 19 Mar 2024 15:42:23 +0100, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Pan Marcin Debowski napisał:
    >>> To czyni analogię jeszcze lepszą. Ludzie najczęściej zadają chatowi
    >>> proste pytania, na które znają odpowiedzi. I cieszą się jak gdyby w
    >>> samo południe znaleźli zepsuty zegar, którego obie wskazówki wskazują
    >>> liczbę 12.
    >>
    >> Prawdę mówiąc mam w sobie tyle nieufności do tego typu wynalazków,
    >> że się jak dotąd nie skusiłem nawet na prostą wymianę zdań. Lwia
    >> część tej nieufności wynika mi z uderzjącego podobieństwa do rozmów
    >> z obsługą klienta na rozmaitych "czatach".
    >
    > Ja się skusiłem i widzę sporo istotnych różnic. Jedną z nich jest zdolność
    > do konfabulacji i improwizacji, której próżno szukać w tanich realizacjach.
    > Nie jest to oczywiścia żaden błąd, jak niektórym się wydaje, tylko cecha,
    > którą należało wypracować. Z pewnością włożono w to wiele wysiłku.
    >
    >> Dla większości problemów jest to czysta strata czasu. Rozwiązania
    >> problemów prostych zwykle szybciej wynajdę sam.
    >
    > Chodzi o infolinie operatorów telekomunikacyjnych i innych takich?
    > Ja mam wrażenie, że gdyby kasę włożoną w AI pracującą przy zgłaszaniu
    > błedów dać tym, którzy potrafią sprawić, by tych błędów nie było --
    > to by wyszło lepiej.

    No wiesz, zgłoszenie błedu trwa 5 minut.
    Naprawa ... rzadko mniej. A na pewno lepiej płatnego specjalistę
    trzeba.

    Więc ... ile kosztuje AI, a ile połowa obsługi infolinii?
    3/4 ?

    J.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: