eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaŚwiat w oczach LemaRe: Świat w oczach Lema
  • Data: 2024-03-20 12:46:00
    Temat: Re: Świat w oczach Lema
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 20.03.2024 o 10:08, SW3 pisze:
    > W dniu 19.03.2024 o 15:42, Jarosław Sokołowski pisze:
    >> Ja mam wrażenie, że gdyby kasę włożoną w AI pracującą przy zgłaszaniu
    >> błedów dać tym, którzy potrafią sprawić, by tych błędów nie było --
    >> to by wyszło lepiej.
    >
    > Dla klientów być może, dla firmy niekoniecznie.
    > Nawet jakby żadnych błędów nie było to zgłoszenia będą. Jeśli firma ma
    > dużo klientów to i zgłoszeń dużo. Jeśli bzdurnych zgłoszeń jest dużo to
    > może się opłacać wydać kasę na AI która przyjmie na siebie choćby część
    > z nich.
    >
    > Np. Bilkom ma (a przynajmniej miał parę tygodni temu) możliwość kontaktu
    > wyłącznie ze sztuczną inteligencją. I to wyjątkowo tępą, na dodatek nie
    > konwersacyjną i bez żadnego kontekstu - wpisywało się pytanie w
    > formularz a odpowiedź (zazwyczaj nie na temat) przychodziła mailem,
    > nawet bez zacytowanego pytania. Liczba osób potrzebnych do obsługi
    > zgłoszeń: zero. Być może zgłoszenia w kategorii Sugestie i opinie ktoś
    > przegląda a być może nie.
    >

    Ale to wiesz, żywa obsługa jest na takim samym poziomie. Ostatnio
    wysłałem zgłoszenie na k...@p...com. W temacie
    "Planawaryjny.pl", w treści "brak informacji o XXX". Odpowiedź "Gzie nie
    ma tej informacji?".

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: