  • Data: 2011-02-09 11:18:30
    Temat: Re: Suzuki Grand Vitara - ocena ogłoszenia
    Od: "Maciek" <k...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przebieg zwrócił moją uwagę, wręcz nieprawdopodobny. Tylko dlaczego ktoś
    > tak głupio, by skręcił licznik? Mógł skręcić do 40-50K i byłby to
    > przebieg bardziej urealniony.

    To fakt, przebieg wrecz zerowy jak na tyle lat, zdjecia kiepskiej jakosci.
    Tyle co na pierwszy rzut oka widac to kolor zderzaka z przodu podejrzany.
    Spora roznica w odcieniu w stosunku do blotnika od strony pasazera. Podobnie
    przejscie pomiedzy drzwiami kierowcy a przednim blotnikiem dziwne (3cie
    zdjecie). Trzebaby to na zywo zweryfikowac.