  • Data: 2011-02-09 11:49:23
    Temat: Re: Suzuki Grand Vitara - ocena ogłoszenia
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-09 11:18, Maciek pisze:

    > To fakt, przebieg wrecz zerowy jak na tyle lat, zdjecia kiepskiej jakosci.
    > Tyle co na pierwszy rzut oka widac to kolor zderzaka z przodu
    > podejrzany. Spora roznica w odcieniu w stosunku do blotnika od strony
    > pasazera. Podobnie przejscie pomiedzy drzwiami kierowcy a przednim
    > blotnikiem dziwne (3cie zdjecie). Trzebaby to na zywo zweryfikowac.

    Do tego w ogłoszeniu gra słów (salonowy, zarejestrowany i ubezpieczony w
    Polsce) co przy braku wprowadzonych informacji o kraju pochodzenia
    jednak skłania mnie do myślenia że auto sprowadzane (więc nie "salonowy"
    w rozumieniu tego co to ma oznaczać). Poza tym na logikę mając takie
    "cudo" tak mało jeżdżone (dopuszczam że ktoś kupił bo "chciał mieć" i
    stało w garażu z 10 innymi a teraz się znudziło i pora wymienić na
    nowszy model) i w idealnym stanie wypadałoby pokazać książkę serwisową z
    wpisami za te lata i udokumentowaniem przebiegu. Pomijając łatwość
    nabycia takiej książki to tu sprzedawca nawet nie próbuje o tym
    wspominać. Zdjęcia faktycznie jak robione komórką. Co do odcieni lakieru
    wspomnianych powyżej to przy takich kiepskich fotkach i tym kolorze
    chyba nie ma co gdybać.

    Do wątkotwórcy: jeśli masz niedaleko i nadal masz ochotę, to podjedź,
    obejrzyj. Ze zdjęć niewiele wynika. Dopytaj o dokumentację, pochodzenie
    auta itd. Oczywiście obowiązkowo ASO. Jak dla mnie to jednak coś tu
    będzie nie tak.

    --
    MZ