-
Data: 2019-12-19 20:46:06
Temat: Re: Suwak.
Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 2019-12-10 20:46, Cavallino wrote:
> W dniu 10-12-2019 o 18:28, mk4 pisze:
>
>>> Nigdzie nie jest napisane, że zmniejszona prędkość na dwóch pasach.
>>> Jest napisane, że " w warunkach znacznego zmniejszenia prędkości na
>>> jezdni".
>>> Jeden pas z zmniejszoną prędkością też jest na jezdni.
>>>
>>> PoRD art. 22
>>> ,,4a. W warunkach znacznego zmniejszenia prędkości na jezdni z więcej niż
>>> jednym pasem ruchu w tym samym kierunku jazdy, ....
>>
>> Czy ludzie w tym kraju nie potrafią już myśleć i do wszystkiego
>> potrzebny jest sąd i policjant. No zastanów się pan nad sensem
>> przepisu i przestań bić piane. Ewentualnie dołącz do grupy
>> niezadowolonych, którzy uważają, że należy to lepiej zapisać. Ale nie
>> siej fermentu!
>
> Ale akurat ma rację.
> To że jeden pas chciałby sobie szybko jechać, nie oznacza że drugi ma
> stać. Jezdnia ma być z przynajmniej dwoma pasami, a nie że ruch ma być
> spowolniony na więcej niż jednym pasie.
> Jeśli jest korek na jednym, kończącym się, to drugi ma z nim tworzyć zamek.
Nie, bo jezdnia jest przejzdna w ogolnosci bez problemów. To ze na
jednym pasie stanela pipa i utworzyl sie za nia zator na 10 czy 20
pojazdow nic nie oznacza. No moze tyle ze panstwo musza poczekac az beda
mogli zmienic pas i pojechac dalej albo pipa sie ruszy czy usunie.
Zamek zadziala wtedy jak juz oba pasy (z jakichkolwiek przyczyn
zaczynaja pelzac i poruszac sie ze zblizona i znacznie ograniczona
predkoscia). Wtedy mozemy mowic o znacznie zmniejszonej predkosci na drodze.
Zreszta jest to dobrze wyjasniane na drogach o nie 2 ale 3 czy 4 pasach
ruchu w jedna strone. Gdzie zamek dziala tylko na pasach, ktore
sasiaduja i do tego jako oba wykazuja znaczne spowolnienie ruchu, a nie
na wszystkich 4 tylko dlatego, ze na jednym z nich chwilowo utworzyl sie
jakis przejsciowy zator.
No i na tym polega dramat tych przepisów - ze nawet tutaj ludzie nie
bardzo wiedza do czego i kiedy to stosowac. Nie mowiac juz jak.
--
mk4
Następne wpisy z tego wątku
- 20.12.19 20:31 t-1
- 20.12.19 21:38 J.F.
- 20.12.19 21:40 J.F.
- 22.12.19 11:54 FreyKol
- 22.12.19 12:34 FreyKol
- 22.12.19 13:51 FreyKol
- 22.12.19 14:59 Budzik
- 22.12.19 15:14 t-1
- 22.12.19 16:47 FreyKol
- 22.12.19 17:16 FreyKol
- 22.12.19 18:19 Marcin N
- 22.12.19 18:59 Budzik
- 22.12.19 19:42 FreyKol
- 22.12.19 19:53 FreyKol
- 22.12.19 20:49 t-1
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 Ideologia Geniuszy-Mocarzy dostępna na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 ciekawy układ magnetofonu
- 2024-12-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi