  • Data: 2017-03-24 08:31:18
    Temat: Re: Superstrady we Włoszech
    Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 23 marca 2017 16:43:46 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:

    > Aż takim fanem zwiedzania miast nie jestem, więcej niż kilka godzin i
    > tak nie wyłażę, więc ten Twój pomysł z Carrefour jest lepszy niż wydanie
    > dodatkowych 100 Eur.

    W takiej sytuacji faktycznie Prima Porta + Carrefour to sensowne rozwiązanie.

    > Raczej sam Watykan, może bazylika etc, muzea to nie dla mnie.

    No to proponuję zacząć zwiedzanie od centrum historycznego (Piazza di Spagna, Fontana
    di Trevi, Panteon, Piazza Navona, Castel S. Angelo i do Watykanu - albo wystartować
    spod Koloseum, Piazza Venezia, Via del Corso i dalej jak powyżej).

    Nim dotrzesz do Watykanu to się skończą poranne tłumy wiernych ;-)

    Pzdr