  • Data: 2009-07-30 11:44:51
    Temat: Re: Super-zoom dla amatora
    Od: XX YY <j...@u...at> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Jul., 12:41, "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> wrote:

    > Trafiłeś na przedostatni dzień przed wyjazdem, ale spróbuję coś odnaleźć i
    > podesłać (albo może szybciej będzie zrobić po południu kilka testowych
    > widoczków z balkonu). Interesuje Cię pełna jasność, czy praca po
    > przymknięciu?

    o super z balkonu jest dobrze - na przeciwna strone jesli masz ulice
    to z widokiem na numery samochodow np
    napisy ulatwiaja osad,
    na pelnej dzurze sa interesujace , ale moze uda Cie sie jednao ,dwa
    na przymknietej o jeden stopien.
    najlepiej w skali 100 % bez obrobki,

    Generalnie w zakresie krótkich ogniskowych jakość jest
    > porównywalna z kitem Pentaxa DA18-55 (za wyjątkiem dystorsji beczkowatej
    > która jest w 18-250 przy najkrótszych ogniskowych znacząco większa). Na
    > długim końcu jest niestety gorzej, ale też do wielu zastosowań wystarcza.
    > Nikomu bym nie radził hiperzooma jako jedyny obiektyw, ale w niektórych
    > sytuacjach - gdy przewidujemy pracę w dobrych warunkach oświetleniowych i
    > jesteśmy w stanie zmniejszyć wymagania jakościowe a zależy nam na
    > ograniczeniu ciężaru sprzętu lub z różnych względów chcemy uniknąć
    > konieczności zmieniania obiektywów - ten Tamron jest całkiem użytecznym
> [...]

    w takmim celu tez ew bym sie przymierzal - takie sobie pamiatkowe
    zdjecia z lodki , albo ze spaceru.

    dzieki jesli sie uda , jesli nie to rowniez za dobre checi ;-)