  • Data: 2009-07-30 12:05:00
    Temat: Re: Super-zoom dla amatora
    Od: XX YY <j...@u...at> szukaj wiadomości tego autora

    > Ech, Panie "hybryda rulez" ciągle dno. Zero myślenia tylko ślepe powielanie
    > bzdur, byle tylko napisać coś złego o amatorskich szkłach i korpusach marki
    > Canon.
    >
    > Pozdrawiam
    > Winetoo- Zitierten Text ausblenden -

    przyznaje ze ciagle dno i zero myslenia i slepe powielenie bzdur.
    zas moim poslannictwem zyciowym jest zle pisanie o szklach amatorskich
    marki canon.
    Wczorajsza moja nie najlepsza opinia o 24-70L jest powaznym wylamaniem
    gdyz zabralem glos w.t. szkla nieamatorskiego. I oczawiscie umowilem
    sie z innymi osobami , ktore mialy na temat tego obiektywu w zasadzie
    podobna opinie - to oczywiste.

    przytocze slepo i powiele bez wlasnego komentarza jeszcze jedna
    bzdure:
    wyniki testu tego ob. canona opublikowane w FM nr 12/2008 str 58

    cytuje podsumowanie we wlasnym tlumaczeniu:

    "Nawet jesli superzoom zawsze przedstawia jakis kompromis pomiedzy
    jakoscia odwzorowania a wygoda oblugi , ten obiektyw nas troche
    rozczarowal. Ze wlasnie przedsiebiorstwo , ktore jako pierwsze
    zastosowalo naped USM w duzym wymiarze w tym praktycznym zakresie
    ogniskowych zrezyglowalo z tego jest szkoda.
    W zakresie jakosci odwzorowania pozostaje ten praktyczny zoom ponizej
    mozliwosci technicznych "

    oprocz tego oczywiscie szczegolowe opisy wlasnosci .
    zwracaja uwage ze nie dorownuje superzoomom sigmy czy
    nikona.podkreslaja brak skali nastawy odleglosci , brak oslony
    przeciwslonecznej itp drobiazgi.
    w sumie ocena drobiazgowa - nie chce mi sie tlumaczyc dalej .

    przegladnalem szybko zestawnienie wynikow pomiarow kilkudziesieciu
    obiektywow.
    otoz wsrod obiektywow mierzonych ta metoda ten canon dostal najnizsza
    ocene.
    teraz nie widze innego obeiktywu , ktory optycznie zostalby gorzej
    oceniony

    dla przykladu kitowy 18-55 is dostal za jakosc odwzorowania przez
    optyke 75%

    XXX