  • Data: 2009-07-30 18:11:39
    Temat: Re: Super-zoom dla amatora
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "XX YY" <j...@u...at> napisał

    >[...]
    >nie jest zle , nie jest zle.
    >obiektyw calkowicie uzywalny.

    Też tak uważam. Na pewno nie jest to jakość dobrego zooma klasy 17-50f2.8,
    ale w wielu sytuacjach 18-250 okazuje się być rozsądnym rozwiazaniem.

    >ten pentax tez calkiem dobrzy ostrzy.

    Owszem, nie narzekam. Ostzrey może niezbyt szybko, ale jak już złapie
    ostrość - można ufać, ze będzie OK. Poza tym K20D umożliwia indywidualne
    dostrojenie FF/BF do zestawu o ile pamiętam 20 posiadanych obiektywów (które
    sam rozpoznaje po podłączeniu). W swoim egzemplarzu nie musiałem jak dotąd
    tej funkcji wykorzystywać, ale niewątpliwie posiadanie jej zwiększa komfort
    psychiczny przy kupowaniu obiektywów pzrez sieć:-).

    >ciekawe. przegladam czasami raczej od przypadku do przypadku rozne
    >testy w tym i pentaxa i okazuje sie ze z tamronem czesto trafia na
    >100% gdy inne marki z takim samym tamronem osiagaja np tylko 70%
    >rozdzielczosci.

    Ja mogę tylko powiedzieć, ze z precyzji ostrzenia zarówno K10D którego
    wcześniej posiadałem jak i K20D którego posiadam obecnie z Tamronami 18-250
    i 17-50f2.8 jestem zadowolony.

    >chyba dam go na liste zakupow na nastepny miesiac.

    Pentaxa czy Tamrona?;-)

    >nie pamietam teraz , czy ma stabilizacje ?

    W systemie Pentaxa stabilizacja jest w korpusach - zatem obiektywy do tego
    systemu stabiliczacji nie mają. Czy Tamron 18-250 ma stabilizację w
    wykonaniach do Canona i Nikona - nie wiem.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)