-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!npeer01.iad.highwinds-media.
com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting
.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo
-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 02 Aug 2013 10:12:11 +0200
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130620
Thunderbird/17.0.7
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
References: <51f37b42$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>
<kt2j9c$83s$1@news.icpnet.pl>
<51f4d6b6$0$1450$65785112@news.neostrada.pl>
<51f4ec6e$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@g...com>
<51f53066$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
<kt3mjd$8an$1@node2.news.atman.pl> <7z8mm1dv20j9$.dlg@myjk.org>
<kt61pj$fpr$1@node2.news.atman.pl>
<51f69593$0$1469$65785112@news.neostrada.pl>
<kt671v$kv0$1@node2.news.atman.pl>
<51f6b697$0$1249$65785112@news.neostrada.pl>
<kt6et3$3dt$1@node1.news.atman.pl>
<51f6c22d$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>
<kt6gdt$4vj$1@node1.news.atman.pl>
<51fa79c9$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
<kte41n$tu2$1@node1.news.atman.pl>
<51fa9859$0$1263$65785112@news.neostrada.pl>
<kte7nn$bnl$1@node2.news.atman.pl>
<51faaf89$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
<ktebk6$6au$1@node1.news.atman.pl>
<51fab713$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
<ktfd8g$81n$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <ktfd8g$81n$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 66
Message-ID: <51fb69de$0$1265$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: public727322.centertel.pl
X-Trace: 1375431134 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1265 5.185.128.91:57201
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4319
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2500137
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-08-02 06:40, Shrek pisze:
> On 2013-08-01 21:29, Artur Maśląg wrote:
>
>>> FR był przewidziany zanim tam był jakikolwiek objazd.
>>
>> Cieszę się, że jednak potwierdzasz to o czym pisałem.
>> Było tam parę wydarzeń i stąd jego lokalizacja.
>
> Ale to jest oczywiste, a ja nie pisałem że skandalem jest sam fotoradar,
> a fotoradar i 30km/h. Oraz potwierdzenie tego faktu tym, że jak 30
> zniknęła to i fotoradar zbankrutował.
Jak pisałem - 30km/h stanęło z racji objazdu, FR z racji
niebezpiecznego miejsca. SM miał zgodę wcześniej (włączenie z terminem
instalacji), 30km/h stanęło nagle. Jaki skandal? To, może jak jest
zasadne 30km/h to FR ma go nie pilnować? Ten Twój skandal to teoria
spiskowa.
>> Ponieważ z objazdem jest związane 30km/h. Od początku piszę, że FR nie
>> był związany z 30km/h - były to dwie różne sytuacje, które się spotkały
>> w tym samym miejscu i w podobnym czasie.
>
> Nie - fotoradar _jest_ związany z ograniczeniem prędkości, chyba nie
> chcesz powiedzieć że nie jest?
Co nie? FR jest związany z ograniczeniem prędkością, bezpieczeństwem
itd. Tyle, że nie był przewidywany na te 30km/h - nie ma z tym
związku przyczynowo-skutkowego.
>> SM nie przewidywała objazdu.
>
> Przewidywała, bo jak go stawiała, to objazd _już_ był.
Jak mogle przewidywać, skoro w czasie planowania, zakupów, zgód
itd. nikt go nie przewidywał i nie zakładał, że coś takiego się
wydarzy?
> Więc proszę cie
> nie mów mi, że nie mieli wyjścia i musieli go tam postawić, bo fakt że
> potem _dało_ się go przenieść - co _miało_ związek ze zmianą graniczenia.
Przenieśli po analizie sytuacji - to typowe zachowania. Czemu wrócił?
Może nowe ograniczenie postawili od lipca? Jakoś nie zauważyłem.
>> Niemniej uspokoił ruch w tym miejscu - spełnił swą rolę bardzo dobrze,
>> choć niekoniecznie w sposób oczekiwany przez wielu.
>
> Ruch tam był uspokojony już przed i już po fotoradarze.
Nie, nie był.
> Z prostego
> powodu - zdradzę ci tajemnicę - tam był wieczny korek.
Skoro był wieczny korek, to skąd tyle wykroczeń? I czemu wrócił w
to samo miejsce bez obniżenia prędkości dopuszczalnej w dniu
demontażu?
> A jak nie było to
> jeszcze nie powód żeby ktoś się chciał zabić na szykanie z hopką. A
> jakby chciał, to by się i tak zabił.
FR jest, jest spokojnie.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.08.13 13:40 masti
- 02.08.13 19:35 J.F.
- 02.08.13 19:51 Artur Maśląg
- 02.08.13 22:27 Shrek
- 02.08.13 22:36 Artur Maśląg
- 02.08.13 22:33 masti
- 02.08.13 23:15 Marek Dyjor
- 02.08.13 23:18 Marek Dyjor
- 03.08.13 07:54 Shrek
- 03.08.13 10:57 Artur Maśląg
- 03.08.13 13:07 Shrek
- 03.08.13 13:40 Artur Maśląg
- 03.08.13 14:31 ddddddd
- 04.08.13 17:53 Marek Dyjor
- 04.08.13 23:02 k...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-16 Żerniki => Starszy specjalista ds. księgowości/ Samodzielny księgo
- 2024-11-16 Pruszków => Team Leader (PHP+React) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Senior Cloud Consultant (AWS) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Sitecore Developer <=
- 2024-11-16 Akta sprawy Kajetan Poznański
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Google Play
- 2024-11-15 Szybcy i wściekli
- 2024-11-16 Opis produktu z Aliexpress
- 2024-11-15 No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- 2024-11-14 Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800