-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
t3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 29 Jul 2013 21:27:40 +0200
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130620
Thunderbird/17.0.7
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
References: <51f37b42$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>
<kt2j9c$83s$1@news.icpnet.pl>
<51f4d6b6$0$1450$65785112@news.neostrada.pl>
<51f4ec6e$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@g...com>
<51f53066$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
<kt3mjd$8an$1@node2.news.atman.pl> <7z8mm1dv20j9$.dlg@myjk.org>
<kt61pj$fpr$1@node2.news.atman.pl>
<51f69593$0$1469$65785112@news.neostrada.pl>
<kt671v$kv0$1@node2.news.atman.pl>
<51f6b697$0$1249$65785112@news.neostrada.pl>
<kt6et3$3dt$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <kt6et3$3dt$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 66
Message-ID: <51f6c22d$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 031011235052.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1375126061 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1252 31.11.235.52:59466
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2499829
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-07-29 21:13, Shrek pisze:
> On 2013-07-29 20:38, Artur Maśląg wrote:
>
>>> Tylko dziwnym trafem ograniczenie było przed tym miejscem (160m), jak
>>> ruch się uspokoił to spadła "skuteczność" fotoradaru (skuteczność
>>> również), a i ograniczenie wobec braku fotoradaru okazało się zbędne.
>>
>> Cóż, to Twoje wnioski. Ograniczenie było, FR był, uspokoił ruch,
>> inżynier miejski podniósł prędkość, FR wyniósł się gdzie indziej.
>> Teoria spisku?
>
> Nie - logicznego myślenia.
Teorie spisku najczęściej takie są :)
>>> I ile mprzyspieszenie od 30 do 80?
>>
>> Nie wiem.
>
> To kiedyś sprawdź.
A po co, skoro jest to płynne i zależy od sytuacji?
> Zobaczysz jak się ma fotoradar 160m przed zakrętem do
> prędkości w zakręcie. Szczegółnie jak ograniczenie jest do 30.
Normalnie się ma - spore spowolnienie ruchu przed wpuszczeniem
ruchu w dość mało komfortowy i ciekawie oznakowany objazd.
>>> Nie pamiętam, żeby się tam ktoś efektownie wyp....
>>
>> A to ktoś się musi efektowne wyp... by wprowadzić FR?
>
> Nie o to mi chodziło, tylko o to, że jakby ktoś tam faktycznie pojechał
> sporo za szybko, to byśmy o tym przeczytali w gazetach;)
Niekoniecznie. Zresztą można przeoczyć takie informacje.
> A co do tego
> wyp... to tak - chwalili się, że FR stawiają tam gdzie najwięcej wyp...
Lepiej zapobiegać niż leczyć.
> I dlatego postawili 160 m wcześniej, tam gdzie zamiejscowi myśleli, że
> ta 30 to dowcip, albo pozostałość po awarii wodociągowej.
Postawili bo miał tam stać, a z racji objazdów miejski inżynier ruchu
postawił tam ograniczenie 30km/h. A zamiejscowi niech się nauczą, że
jak stoi znak to nie dla kawału.
>> Nie, najwyraźniej źle mnie zrozumiałeś.
>
> No najwyraźniej. Podawałeś ten objazd jako powód 30 i FR.
Tak, to znaczy nie. Objazd był przyczyną wprowadzenia 30km/h przed
zjechaniem na niego. To naturalne i oczywiste. Tak się robi w wielu
miejscach.
>> Kolejność była inna - decyzja o zmianie ograniczenia była niezależna
>> od FR.
>
> Oczywiście, i od zniknięcia radaru też była niezależna - tak im się
> tylko dwa razy zbiegło w jednym czasie i w jednym miejscu;)
Teoria spisku - Galas tego nie konsultował z SM.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.07.13 21:39 Shrek
- 29.07.13 22:22 Artur Maśląg
- 30.07.13 02:21 Pawel O'Pajak
- 30.07.13 02:35 k...@g...com
- 30.07.13 03:44 Pawel O'Pajak
- 30.07.13 08:12 Myjk
- 30.07.13 09:42 masti
- 30.07.13 09:47 masti
- 30.07.13 09:56 Myjk
- 30.07.13 10:09 Artur Maśląg
- 30.07.13 10:16 Gotfryd Smolik news
- 30.07.13 10:00 Gotfryd Smolik news
- 30.07.13 10:10 masti
- 30.07.13 10:22 Gotfryd Smolik news
- 30.07.13 10:27 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=