-
Data: 2010-09-28 13:45:11
Temat: Re: Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie
Od: MariuszM <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 27-09-2010 23:50, Filip KK pisze:
> Jaki miał silnik i który to był rocznik?
1,4 75KM, 2000 r.
Do silnika w sumie nie mam zastrzeżeń, termostat wymieniłem przy okazji
rozrządu.
> Tak, to norma. Mechanizm z chińskiego aluminium.
Nie, to kwestia błędu w projekcie.
Po stronie kierowcy zardzewiało i stanęło, po stronie pasażera nic się
nie działo. Zero rdzy, a tu całość była tak zapieczona, że ledwo udało
się wybić trzpień żeby to ruszyći nasmarować.
Źle zabezpieczone przed wilgocią i tyle - woda lała się prosto na
trzpień. To samo dzieje się w Golfie IV z tyłu (u mnie akurat to się nie
stało).
> Z tyłu to rzadkość, musiało coś być spierdolone.
Silnik moim zdaniem, jakby był za słaby. Po podniesieniu wycieraczki
chodziła płynnie. Wycieraczka oczywiście oryginał. Uszczelki wymienione,
wszystko nasmarowane.
> Żadna norma, pierwsze słyszę.
Poczytaj forum, są całe manuale opisujące jak to rozebrać, na co
wymienić. Oczywiście VW wymyśliło diodę w obudowie, za 50 zeta w ASO.
Zwykła dioda, taka do wlutowania, kosztuje w sklepie kilkadziesiąt groszy.
> Jak sprzęgło mogło piszczeć? A może chińskie klocki piszczały? Jakieś
> Bosza?
Łożysko piszczało. Zdiagnozowane w ASO, nawet nie pytałem o koszt wymiany.
Wcześniej myślałem, że to jakiś pasek, rolka....po wymianie rozrządu i
napinaczy paska nic się nie zmieniło.
> Nie wiem akurat o co tutaj chodzi.. Ja w swoim nie miałem problemów z
> hamulcami. Ani kumple w innych golfach też nie mieli problemów.
Kumple może nie mieli, ja miałem. Okazuje się, że te podkładki bardzo
szybko korodują. Jak padły hamulce zadzwoniłem do kolegi z ASO VW, od
razu powiedział dlaczego kapie płyn. Zasugerował wymianę podkładek na
miedziane.
W ASO nic nie mówiłem, odebrałem i dokładnie taka diagnozę i rozwiązanie
zaproponowali mechanicy. Ciekawa zbieżność.
> Może według Ciebie były dobre, według mechaników nie nadawały się...
> Poza tym, to nie jest usterkowość pojazdu.
Były dobre do czasu aż nie zalał ich płyn hamulcowy.
> Jak sam wcześniej wspomniałeś, miałeś problem z mechanizmem wycieraczek,
> do tego dochodzi ten "mechanizm" o którym piszesz. Podejrzewam, że coś
> tam musiało być przez "fachowca" ruszane, bo cały zespół różnych rzeczy
> Ci się psuł w klapie bagażnika.
Nie pamiętam już szczegółów, ale trzeba było wyjąć mechanizm, załadować
WD40 i się odblokował na jakiś czas.
Hamulec ręczny używałem.
Przy kołach koniec linki jest w takiej gumowej osłonie, która sparciała
i rozpadła się. Woda zaczęła wnikać pod pancerz aż w końcu go rozsadziła.
Może to eksploatacja, ale to nie jest aż tak stary samochód żeby guma aż
tak szybko sparciała.
M.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.09.10 13:47 MariuszM
- 28.09.10 17:11 Jurand
- 28.09.10 18:28 Massai
- 28.09.10 18:29 Massai
- 28.09.10 19:27 masti
- 28.09.10 19:47 Massai
- 28.09.10 20:38 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 28.09.10 21:43 Jurand
- 28.09.10 22:47 MariuszM
- 28.09.10 22:58 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 29.09.10 01:33 zefir
- 29.09.10 04:19 Filip KK
- 29.09.10 09:45 Massai
- 29.09.10 18:27 MariuszM
- 29.09.10 23:43 Stefan
Najnowsze wątki z tej grupy
- Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
- W-wa naklejki wjazd do centrum
- 1250 euro za rezygnacje z posiadania samochodu
- poszedł na czerwonym i uderzył w motur
- Tesla to wóz dla mnie
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
Najnowsze wątki
- 2024-07-02 Realme 7 Na co zmienić?
- 2024-06-27 Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-07-02 znalazłem samochód ;)
- 2024-07-02 Pierwszeństwo łamane
- 2024-07-02 zamek
- 2024-07-02 Akumulatory VRLA
- 2024-07-03 Białystok => Inżynier DevOps Conexa First (Kontraktor) <=
- 2024-07-03 MĂźnchen => Test Development Engineer (m/w/d) <=
- 2024-07-03 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-07-03 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-07-02 Kraków => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-07-02 Poznań => Senior React Native Developer <=
- 2024-07-02 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=
- 2024-07-02 Warszawa => Fullastack (Java) Developer <=
- 2024-07-02 reparacje