    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Strefa zamieszkania - absurd.
    Date: Thu, 25 Mar 2010 08:48:52 +0100

    Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <f...@p...com> napisał w
    wiadomości news:hod7me$b9l$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie drwij ze mnie - nie sposób jest nie zauważyć D-40,

    a ty co, psycholog?
    nawet nie masz pojecia jakich rzeczy mozna nie zauwazyc, poczytaj troche o
    postrzeganiu

    > można go za to
    > zignorować, co zostało wprost opisane.

    bzdurzysz, napisal ze go nie zauwarzyl, bo ustawiony byl w takim miejscu,
    ktore nijak nie wskazywalo na taka mozliwosc, nie zignorowal go swiadomie w
    kazdym razie, w przeciwienstwie do tego co sugerujesz, jak rozumiem znak nie
    byl ustawiony na wjezdzie na osiedle, gdzie mozna sie go spodziewac, tylko
    na normalnej ulicy, czyli tam, gdzie sie go nie spotyka

    > Mało tego, nie pisz, że zabudowa
    > nie wskazywała na teren niezabudowany, skoro autor sam twierdził, że
    > wolno 50km/h.

    czy tobie naprawde trzeba wszystko tlumaczyc jak dziecku?
    twierdzil ze wolno 50 bo to miasto, ale zabudowa taka, ze na dobra sprawe
    mozna by tam jechac 90, zabudowania daleko, a po drugiej stronie drogi las

    > Czytałem i przyznam się szczerze nie pamiętam, by były tam stwierdzenia,
    > które by upoważniały do takiej interpretacji.

    a ja widzialem wywiad w tv i twierdze cos zgola innego

    > O nie - to nie Policja stawia znaki i nie ona je zdejmuje

    a gdzie ja pisalem o zdejmowaniu?
    policja ma dbac o porzadek i bezpieczenstwo, tymczasem wola czaic sie w
    krzakach i suszysc

    >- jak pisałem,
    > może najwyżej złożyć wniosek do zarządcy drogi

    wlasnie o tym pisze

    > Suszenie to nie represjonowanie, tylko
    > spełnianie ustawowych obowiązków.

    w momencie kiedy maja calkowita swiadomosc ze znaku tam byc nie wpowinno,
    badz ustawiony jest bzdurnie, to represjonowanie, rownie dobrze moglibygo
    sami tam postawic, na to samo wychodzi, zamiast pomoc, zadbac o porzadek,
    wola na takim znaku kosic mandaty

    > Pojedynczy policjant też nie musi
    > posiadać wiedzy potrzebnej do uzasadnienia istnienia konkretnego
    > znaku.

    pojedynczy policjant drogowki z doswiadczeniem a w patrolu zawsze jest
    przynajmniej jeden takim ma bardzo duza swiadomosc i wiedze, szczegolnie ze
    poruszaja sie zawsze po tym samym terenie, wiec nie wybielaj ich tak