  • Data: 2010-03-25 17:37:12
    Temat: Re: Strefa zamieszkania - absurd.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 24 Mar 2010, Artur Maśląg wrote:

    > Ścieżka rowerowa może i wygląda dziwnie, ale ja nie mam nic przeciwko,
    > by rowerzyści zostali oddzieleni od pieszych.

    Też nie mam, ale w opisanych, obfotografowanych i oznakowanych
    warunkach nie widać powodu do separowania ruchu rowerowego od jezdni.
    Toć to jakiś absurd jest.
    Chyba że komuś bardzo zależało na "wykazaniu kilometrów" ścieżki
    albo ma znajomego producenta kostki (i dla odmiany ważne są
    metry kwadratowe :P)

    Co do zasady - oczywiście, że "strefa" to poza tym iż oznakowana
    może być jak najbardziej normalna, "pełna" droga, z wszyskimi
    elementami.

    > Owszem, do tego samochody można parkować tylko na miejscach do tego
    > wyznaczonych.

    Mogło o to chodzić (aby nie parkowali "pół na jezdni" zawężąjąc ją),
    mogło o dzieci których pewnie latem pełno...

    > BTW - nadal mnie zastanawia, jak można zignorować w sumie jeden jedyny
    > znak widoczny z daleka.

    Zwyczajnie - umyślnie :D

    pzdr, Gotfryd