  • Data: 2010-03-25 09:40:34
    Temat: Re: Strefa zamieszkania - absurd.
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen pisze:
    (...)
    > nie, tylko twierdzenie, ze nie mozna czegos nie zauwazyc, jest bledne i
    > tyle

    Nigdzie i nigdy czegoś takiego nie twierdziłem.

    > zdjecia generalnie zmieniaja troche obraz tego co napisal ;)

    Ano właśnie - (pytałeś czy jestem psychologiem?) jak widzisz mi
    od razu nie pasowało parę rzeczy w tej opowieści i zdjęcia wiele
    wyjaśniły. Z takimi doniesieniami można zrobić dwie rzeczy
    - zignorować, albo próbować dociec prawdy.

    > kropelki wez :)

    Depresja przed świętami niewskazana :)

    > ale tymczasem jakos mu nie w glowie stac sie chocby tym elementem,
    > stanowczo woli sie "wykazywac" w latwiejszy sposob

    Nieprawda, policja występuje również w tej roli - w DC nawet toczyli
    regularną wojnę z urzędnikami o podniesienie (urealnienie)
    dopuszczalnych prędkości na niektórych przelotówkach. Ba, policja
    (chyba jako jedyna) dokonuje co roku przeglądu oznakowania dróg
    i śle wnioski do zarządców, których jest niestety wielu.
    Naprawdę nie można patrzeć na to tak jednostronnie.