    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Strefa zamieszkania - absurd.
    Date: Tue, 23 Mar 2010 20:59:19 +0100

    Jurand pisze:
    (...)
    > Które auto emituje więcej zanieczyszczeń - to, której jedzie 20 km/h na
    > drugim biegu (no chyba, że ty jeździsz z takimi prędkościami na biegu
    > piątym), czy to, które jedzie 50 km/h na biegu np. czwartym?

    No cóż, znów próbujesz skierować dyskusję na manowce, ale nic to
    - D-40 akurat niekoniecznie ma mieć związek z emisją zanieczyszczeń,
    ale z bezpieczeństwem oraz uciążliwością ruchu jak najbardziej.
    Ekologicznie też pewnie źle nie wyjdzie :)

    > Oczywiście, że większość kierowców ma głęboko w poważaniu ograniczenia
    > prędkości! Chłopie - obudź się! Idź na miasto, zobacz, ilu kierowców
    > jeździ 50 km/h!

    Tak się składa, że jeżdżę codziennie od wielu lat. Nie tylko po Polsce.

    > Bzdura. Jeździłem w bardzo wielu miejscach i z wyjątkiem naprawdę
    > upierdliwej i nie cierpiącej Polaków Policji niemieckiej

    LOL - niemiecka Policja nie lubi Polaków? No fakt, czytałem tutaj,
    że nie lubi czeska, austriacka itd.. Jak wytłumaczysz fakt, że
    nigdy i z żadną problemów nie miałem?

    > nie miałem
    > żadnych przypadków typu "zaczajony w krzakach".

    Nie? W wielu krajach tak robią :)

    > Różnią się - nie masz nasrane znaków z ograniczeniami gdzie bądź. Za to
    > w takich Włoszech, jak masz ograniczenie 60 km/h i za chwilę zakręt,
    > masz duże szanse, że próbując go przejechać setką wylecisz z drogi.

    A droga przebiegała przez miejscowość? Znam takie, że mimo szczerych
    chęci nawet tych 60km/h nie przekroczysz, ponieważ mocy nie wyda.

    > nas są dziesiątki takich ograniczeń na drogach, na których nigdy nie
    > powinny się znaleźć (vide słynne 70-ki na drodze Katowice-Warszawa,
    > połączone z taśmowo ustawianymi tam fotoradarami).

    Przejedź się kiedyś i popatrz dlaczego są te 70 ustawione. Znam te trasę
    od otwarcia i cieszę się, że powstała. Jedna z niewielu przyzwoitych
    tras w Polsce (w szczególności od W-wy) i te 70 nie są żadnym
    utrudnieniem. Te Twoje demoniczne opowieści o 70 i kaskadowych
    FR są może i medialnie popularne, ale niespecjalnie prawdziwe.
    Pewnie Ci się pomyliło z opowieściami o reszcie DK8 (do Kudowy),
    ale to w sumie nic dziwnego.

    > Ja łamię przepisy - tak jak i 100% kierowców w Polsce.

    Nieprawda. Większość ich nie łamie.

    > NIE MA takiego kierowcy, który jeździ po mieście przepisowo.

    Nieprawda. Większość jeździ przepisowo.

    > Uwierz mi. Przejadę się z Tobą po Krakowie i nie minie godzina, jak złamiesz
    > jakiś przepis - świadomie, bądź nie.

    A co by z tego miało niby wynikać? To, że nie ma bezbłędnych kierowców?
    Nie, nie ma. To, że oznakowanie może być mylące? Tak, może być.
    Jednak co do oceny jakości mojej jazdy oraz zgodności z przepisami
    to pozwolisz, że nie Ty to będziesz oceniał. Możemy wybrać jakiegoś
    losowego egzaminatora, bądź przejechać się do Niemiec/Szwajcarii na
    jazdę weryfikacyjną (jakiś czas temu wymaganą do otrzymania ichniejszego
    PJ na podstawie polskiego).

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.