    From: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Strefa zamieszkania - absurd.
    Date: Tue, 23 Mar 2010 12:46:42 +0100

    Jurand pisze:
    (...)
    > AHA, z wyjątkiem tych sytuacji, które opisze ktoś inny. Wtedy na pewno
    > władza miała rację.

    Słabo czytasz - w szczególności ze zrozumieniem. Ja to nawet rozumiem
    - w przeciwnym przypadku ciężko by było bronić teorii o uzasadnionym
    przekraczaniu prędkości na terenie oznaczonym D-40.

    ^^^^^^^
    ^^^^^^^^^
    > Oczywiście że moje stanowisko jest roszczeniowe! Byłbym debilem, gdybym
    > miał inne.

    Wcale mnie nie zaskoczyłeś.

    > To nie kierowcy są dla znaków i dla nabijania budżetu
    > mandatami, tylko ZNAKI są dla kierowców. Chyba wobec tego mam prawo mieć
    > roszczenie polegające na tym, żeby ktoś MYŚLAŁ, jak je rozmieszcza.
    > I nie myślał na zasadnie "Hmm, swoim F126p mogę tu jechać co najwyżej 50
    > km/h, dobra, stawiamy 50-ke".

    Nadal pomijasz to o czym pisałem - powyżej masz podkreślone.

    > Oczywiście, że moja analiza jest dla Ciebie błędna, bo jest MOJA.

    Nie, jest zwyczajnie błędna, co Ci już wykazałem wcześniej.

    > Nie
    > błędna byłaby tylko Twoja własna. I jeśli nagminne przekraczanie
    > prędkości dozwolonych w Polsce nazywasz "niewielką ilością zachowań" to
    > idź do okulisty, bo nie bardzo widzisz, co Cię otacza.

    Twoja troska jest nieuzasadniona, ale potrafię to zrozumieć, skoro jakoś
    chcesz usprawiedliwić nagminne i nieuzasadnione przekraczanie prędkości.
    Jednak ta nagminność to nie znaczy większość.

    > Powiem więcej - to jest żaden problem.

    Najwyraźniej jest, skoro nie potrafisz jeździć zgodnie z oznakowaniem
    D-40.

    > Mnie interesuje to, żebym swoją jazdą nikomu ani nie przeszkadzał, ani
    > nie utrudniał poruszania się po drodze.

    Kolejna odważna deklaracja. Szkoda tylko, ze nie masz możliwości
    oceny, czy Twoje zachowanie niezgodne z oznakowaniami komuś przeszkadza
    - dokonujesz analizy tylko na podstawie swojego roszczeniowego
    stanowiska.

    > Czemuż odważna? Masz jakieś dziwne mniemanie o odwadze.

    Nazwij to sobie jak chcesz, ale najwyraźniej czegoś nie zauważyłeś :)

    > Mogę Ci ją zrobić, tylko się zastanawiam, czy warto na Ciebie marnować
    > mój czas.

    Kolejny błąd - nie robisz jej dla nie, tylko dla siebie. Jednak biorąc
    pod uwagę Twoje podejście wątpię, by się pojawiła.