  • 71. Data: 2014-06-24 01:02:09
    Temat: Re: Strasznie drogie to nasze paliwo
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Mon, 23 Jun 2014 23:46:51 +0200 osobnik zwany J.F.
    napisał:
    >no właśnie nie słyszę

    No bo nic by nie zrobil. W d* cie ma juz na drugi dzien po wyborach
    :-)

    Ale badzmy szczerzy - PIS tez nic by nie zrobil.
    Zdarzyl sie pretekst aby dopiec PO, to skorzystal :-)
    Jedni i drudzy tacy sami
    http://www.youtube.com/watch?v=QpyatBFA_HU

    J.

  • 72. Data: 2014-06-24 01:07:07
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "Budzik" wydumał(a) w wiadomości ID
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    > Kazdy słyszy to co chce.
    > Ja słysze smutna konstatację swiadomości wyborców ktorzy sa skorzy
    > zagłosowac na partie A lub B pod wpływem cen paliwa.

    Mnie DOBIJA interpretacja..."po 7zł" całkowicie ignorująca rzeczywistość. Ale jak
    ktoś lubi sobie wpychać kołek w dupę to nie będę go zatrzymywał, skoro sprawia mu
    to radość :)

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 73. Data: 2014-06-24 03:45:16
    Temat: Re: Strasznie drogie to nasze paliwo [OT]
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Ale 'prawdziwi polacy' bedą nadal polewali benzyną własny kraj.

    Jakie tam dalej, za tydzien, gora 2, zapanuje cisza w mediach na ten
    temat. Tym razem Donald T popelnil blad zadzierajac z dziennikarzami,
    ale oni juz powoli rozumieja jak sie zachowac i jak mowie, za 2 tygodnie
    bedzie po sprawie.
    Czy to pierwsza afera PO? Czy najwieksza? Nie, sensacja byloby NIE
    zrobienie jakiegos przekretu. Nawet SLD tym przebili. Ale mniejsza z
    tym, nie warto sobie zawracac glowy kolejna afera, ktora nic nie zmienia.
    No i nie utozsamiajmy klopotow z wiarygodnoscia paru VIPow ze statusem
    kraju. Straszenie wzrostem cen benzyny, strasznym Kaczynskim, durna
    propaganda kierujaca uwage na to, kto podsluchiwal, zamiast co i kogo
    podsluchiwal, to wszystko juz sie dzieje, albo wkrotce sie stanie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 74. Data: 2014-06-24 08:59:05
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2014-06-23 16:52, Ergie pisze:

    > A może masz w tym interes by robić zasłonę dymną i skupiać uwagę ludzi
    > na tych rzekomych rewelacjach zamiast na tym że górnictwo i rolnicy są
    > ciągle dotowani? To jest prawdziwy problem a nie to że w _prywatnej_
    > rozmowie ktoś nazwał swoją koleżankę tak albo inaczej.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ergie

    > A możesz powiedzieć jaki to jest problem?

    Koszt górniczych przywilejów (wcześniejsze emerytury, dopłaty z budżetu,
    zwolnienia z różnych opłat itd.) to 9 mld rocznie, przy ok. 10 mln
    pracujących Polaków wychodzi że każdy z nas płaci co miesiąc na nich niecałą
    stówę. Po doliczeniu rolników myślę ze wyjdzie więcej niż stówa miesięcznie.
    Gdyby nie te dwie przywilejowane grupy to moglibyśmy płacić niższe podatki.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 75. Data: 2014-06-24 09:11:30
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup

    > Ale co mnie to obchodzi ?!

    Moralność Kalego: Jak polityk łamie prawo to źle a jak dziennikarz to "co
    mnie to obchodzi" ???

    > Nie wnikajac w watek prawny bo mozesz nie miec racji, gdyz jak widac
    > nikogo z redakcji Wprost nie zamknieto.

    Bo rządzi PO a nie PiS.

    > Boli cie bo wyszlo na jaw, ze ludzie ktorym lizales dupy oddajac na nich
    > glos

    Opamiętaj się prostaku! Masz jakieś błędne przekonanie że na nich
    głosowałem.

    > to zwykle szumowiny, lamusy i kretacze chorzy na wladze ?

    Może tak, ale w żaden sposób nie wynika to z tych nagrań.

    > To twoj problem, mecz sie z tym i pozdrow Nowaka bo fajnie gadal o
    > wstrzymaniu kontroli skarbowej... oczywiscie prywatnie :)

    Jeśli o mnie chodzi to Nowak powinien siedzieć, ale nie dlatego że sobie coś
    tam gadał o kontroli która i tak była (i jeszcze kolejne też), ale za aferę
    "zegarkową".

    Przy piwku to sobie panowie mogą gadać co chcą, ale rzeczywistość jest inna.
    Jeśli ktoś uważa że wszystko o czym oni rozmawiali było prawdą, albo później
    się stało faktem to jest delikatnie mówiąc naiwny jak dziecko.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 76. Data: 2014-06-24 09:25:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.06.2014 23:21, Tomasz Finke pisze:

    > O, to jest niezły pomysł, poziom głupoty przeciętnego wybrańca
    > Narodu byłby pewnie zbliżony do obecnego, ale szansa na znalezienie
    > uczciwego człowieka znacznie wyższa ;-)

    Uczciwego to by zjedli...

    Polityk niestety musi być nieuczciwy. Byle tylko był w miarę kompetentny
    i widział, że im lepiej dla obywateli tym więcej może wziąć także dla
    siebie.

  • 77. Data: 2014-06-24 10:26:22
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Moralność Kalego: Jak polityk łamie prawo to źle a jak dziennikarz to "co
    > mnie to obchodzi" ???

    Zaden dziennikarz nie zlamal prawa. Nie wypowiadaj sie w kwestiach o ktorych
    nie masz zielonego pojecia.

    > Bo rządzi PO a nie PiS.

    ROTFL. Nie przypominam sobie, zeby po obaleniu komuny abw robilo nalot na
    redakcje i sila probowalo przejac niewygodne materialy.

    > Opamiętaj się prostaku! Masz jakieś błędne przekonanie że na nich
    > głosowałem.

    Nie moglo byc inaczej. Bo tylko zindoktrynowany leming ujada od pierwszego
    swojego postu na pis,ktory nie rzadzi juz od 7 lat.

    > Może tak, ale w żaden sposób nie wynika to z tych nagrań.

    Nie no skad. Z nagran wynika, ze to uczciwi i kulturalni patrioci :)

    > Jeśli o mnie chodzi to Nowak powinien siedzieć, ale nie dlatego że sobie
    > coś tam gadał o kontroli która i tak była (i jeszcze kolejne też), ale za
    > aferę "zegarkową".

    Siedziec to on za nic nigdy nie bedzie bo zawsze mu pomoze jakis sluzalczy
    sedzia "Milewski"

    > Przy piwku to sobie panowie mogą gadać co chcą, ale rzeczywistość jest
    inna.

    Rzeczywistosc jes taka, ze panowie wstydu sie najedli i teraz sraja po
    gaciach bo ich kariery polityczne i miedzynarodowe stoja pod znakiem
    zapytania. Przynajmniej tyle, bo na nic powazniejszego liczyc nie mozna.

    > Jeśli ktoś uważa że wszystko o czym oni rozmawiali było prawdą,

    Tak to klamstwo, ze rozmawiali. To wszystko nam sie snilo :)

  • 78. Data: 2014-06-24 11:07:38
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup

    > Zaden dziennikarz nie zlamal prawa. Nie wypowiadaj sie w kwestiach o
    > ktorych nie masz zielonego pojecia.

    ROTFL

    > Bo rządzi PO a nie PiS.

    > ROTFL. Nie przypominam sobie, zeby po obaleniu komuny abw robilo nalot na
    > redakcje i sila probowalo przejac niewygodne materialy.

    ROTFL^2 Niewygodne? Dyskusja czy zamówić ośmiorniczki czy może homara jest
    niewygodna?

    > Nie moglo byc inaczej. Bo tylko zindoktrynowany leming ujada od pierwszego
    > swojego postu na pis,ktory nie rzadzi juz od 7 lat.

    Po pierwsze w Polsce jest trochę więcej partii niż tylko dwie. Po drugie
    gdzie ja niby "ujadam na PiS"? Nabijam się tylko z ludzi którzy "wiedzą
    lepiej", a że prezes jest synonimem takiego człowieka to nie moja wina.

    > Nie no skad. Z nagran wynika, ze to uczciwi i kulturalni patrioci :)

    Nie, z tych nagrań _nic_ nie wynika. Te taśmy to temat zastępczy. Nie wiem,
    w czyim interesie jest robienie szumu o nic i jakie afery to ma przykryć.

    > Rzeczywistosc jes taka, ze panowie wstydu sie najedli i teraz sraja po
    > gaciach bo ich kariery polityczne i miedzynarodowe stoja pod znakiem
    > zapytania.

    ROTFL^3

    Jaaasne, bo inni politycy z innych krajów nie piją, nie klną i nie obgadują
    kolegów po kątach. Ty naprawdę jesteś taki naiwny czy udajesz by przykryć
    fakt że palnąłeś głupotę?
    Przypomnij sobie Monikę L i pewnego prezydenta - czy to złamało jego
    karierę???

    > Tak to klamstwo, ze rozmawiali. To wszystko nam sie snilo :)

    Nie udawaj idioty większego niż jesteś - nie trzeba. Nie pytam czy to co
    jest nagrane zostało wypowiedziane bo tego nikt nie kwestionuje tylko czy to
    że polityk A obiecuje coś politykowi B oznacza że to zrobi? Niekoniecznie!

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 79. Data: 2014-06-24 15:24:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 Jun 2014 01:02:09 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:

> [...]
    >
    > Ale badzmy szczerzy - PIS tez nic by nie zrobil. Zdarzyl sie pretekst
    > aby dopiec PO, to skorzystal :-) Jedni i drudzy tacy sami

    nie zrobiłby, bo w przeciwieństwie do PiS nie krzyczy, że ma taką
    możliwość

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 80. Data: 2014-06-24 17:39:39
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > ROTFL

    Zapoznaj sie z prawem prasowym jesli masz watpliwosci. Twoje rotfl niczego
    nie wnosi.

    > ROTFL^2 Niewygodne? Dyskusja czy zamówić ośmiorniczki czy może homara jest
    > niewygodna?

    Spytaj sie urzedu bezpieczenstwa (abw) i prokuratury. Skoro zrobili
    pierwszy nalot od 25 lat to widocznie "osmiorniczki i homary" stanowily dla
    podsluchanych lamusow zagrozenie.

    > Po pierwsze w Polsce jest trochę więcej partii niż tylko dwie. Po drugie
    > gdzie ja niby "ujadam na PiS"? Nabijam się tylko z ludzi którzy "wiedzą
    > lepiej", a że prezes jest synonimem takiego człowieka to nie moja wina.

    To zacznij sie nabijac z wlasnej glupoty. 90% osob piszacych w tym watku
    wskazuje ci, ze suche dane
    cen z google nie przekladaja sie na mozliwosci nabywcze.

    > Nie, z tych nagrań _nic_ nie wynika. Te taśmy to temat zastępczy. Nie
    > wiem, w czyim interesie jest robienie szumu o nic i jakie afery to ma
    > przykryć.

    Spytaj sie premiera czy ma jakies kolejne afery w tle.

> [...]
    > przykryć fakt że palnąłeś głupotę?
    > Przypomnij sobie Monikę L i pewnego prezydenta - czy to złamało jego

    Nie interesuje mnie co sie dzieje w inych krajach tylko wlasne podworko .
    Nagran o rozporkach dla twojego spokoju Wprost nie publikuje, choc podobno
    takie tez mialy miejsce.
    Tu czytamy o wstrzymaniu kontroli skarbowej i o polityce miedzynarodowej,
    czego efektem na razie i mam nadzieje, ze nie tylko jest wyjebanie Nowaka z
    partii, zawieszenie innego spadochroniarza w pgnig i najwazniejsze - spadek
    notowan partii rzadzacej. Mnister msw sam przyznal, ze w przyszlosci
    politycznie jest skonczony a Radzio S. moze zapomniec o unijnych
    stanowiskach. Dalej zobaczymy.

> [...]
    > jest nagrane zostało wypowiedziane bo tego nikt nie kwestionuje tylko czy
    > to że polityk A obiecuje coś politykowi B oznacza że to zrobi?

    Skoro nie zdaja sobie sprawy, ze sa nagrywani to istnieje duze
    prawdopodobienstwo, ze mowia prawde co ma znaczenie dla opinii publicznej.
    Oczywiscie z wyjatkiem otumanionych imbecyli takich jak ty - niestety :/