    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Strasznie drogie to nasze paliwo
    Date: Tue, 24 Jun 2014 11:07:38 +0200

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup

    > Zaden dziennikarz nie zlamal prawa. Nie wypowiadaj sie w kwestiach o
    > ktorych nie masz zielonego pojecia.

    ROTFL

    > Bo rządzi PO a nie PiS.

    > ROTFL. Nie przypominam sobie, zeby po obaleniu komuny abw robilo nalot na
    > redakcje i sila probowalo przejac niewygodne materialy.

    ROTFL^2 Niewygodne? Dyskusja czy zamówić ośmiorniczki czy może homara jest
    niewygodna?

    > Nie moglo byc inaczej. Bo tylko zindoktrynowany leming ujada od pierwszego
    > swojego postu na pis,ktory nie rzadzi juz od 7 lat.

    Po pierwsze w Polsce jest trochę więcej partii niż tylko dwie. Po drugie
    gdzie ja niby "ujadam na PiS"? Nabijam się tylko z ludzi którzy "wiedzą
    lepiej", a że prezes jest synonimem takiego człowieka to nie moja wina.

    > Nie no skad. Z nagran wynika, ze to uczciwi i kulturalni patrioci :)

    Nie, z tych nagrań _nic_ nie wynika. Te taśmy to temat zastępczy. Nie wiem,
    w czyim interesie jest robienie szumu o nic i jakie afery to ma przykryć.

    > Rzeczywistosc jes taka, ze panowie wstydu sie najedli i teraz sraja po
    > gaciach bo ich kariery polityczne i miedzynarodowe stoja pod znakiem
    > zapytania.

    ROTFL^3

    Jaaasne, bo inni politycy z innych krajów nie piją, nie klną i nie obgadują
    kolegów po kątach. Ty naprawdę jesteś taki naiwny czy udajesz by przykryć
    fakt że palnąłeś głupotę?
    Przypomnij sobie Monikę L i pewnego prezydenta - czy to złamało jego
    karierę???

    > Tak to klamstwo, ze rozmawiali. To wszystko nam sie snilo :)

    Nie udawaj idioty większego niż jesteś - nie trzeba. Nie pytam czy to co
    jest nagrane zostało wypowiedziane bo tego nikt nie kwestionuje tylko czy to
    że polityk A obiecuje coś politykowi B oznacza że to zrobi? Niekoniecznie!

    Pozdrawiam
    Ergie