  • 1. Data: 2014-06-19 20:40:28
    Temat: warto taka kamerke ?
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    http://allegro.pl/kamera-samochodowa-full-hd-g-senso
    r-menu-pl-12xir-i4327255020.html

    na yt filmiki wygladaja niezle...
    a moze cos polecicie w tej cenie ?
    z gory dzieki.

  • 2. Data: 2014-06-19 20:46:45
    Temat: Re: warto taka kamerke ?
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 19.06.2014 20:40, misiek pisze:
    > http://allegro.pl/kamera-samochodowa-full-hd-g-senso
    r-menu-pl-12xir-i4327255020.html

    > na yt filmiki wygladaja niezle...

    Pokaż coś z tej kamerki, nie ze strony sprzedawcy :P

    --
    anacron
    aba/

  • 3. Data: 2014-06-19 21:18:04
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    r-menu-pl-12xir-i4327255020.html

    > Pokaż coś z tej kamerki, nie ze strony sprzedawcy :P

    no wlasnie troche poszperalem i obraz jak z najtanszych rejestratorow...

    mam inne typy ;) co prawda ciut drozsze

    https://www.youtube.com/watch?v=xrmlDue6ySM

    http://allegro.pl/kamera-samochodowa-truecam-a3-720p
    -hq-16gb-class10-i4309527090.html

    https://www.youtube.com/watch?v=4njPEhhXn9Q

  • 4. Data: 2014-06-19 22:22:45
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-06-19 21:18, misiek pisze:
    > no wlasnie troche poszperalem i obraz jak z najtanszych rejestratorow...
    > mam inne typy ;) co prawda ciut drozsze
    Po co kombinujesz jak koń pod górę z modelami conajmniej "bliżej
    nieokreślonego chińczyka" jak powszechnie wiadomo jakiego chińczyka brać
    (w tej cenie) G1W (oraz jego nowsze mutacje G1WS G1Wh czy jak one tam
    się zwą) http://dashcamtalk.com/

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 5. Data: 2014-06-19 23:06:51
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > (w tej cenie) G1W (oraz jego nowsze mutacje G1WS G1Wh czy jak one tam się

    no tak ale budzet tego to 300 na allegro, a ja chcialem cos max 150 ;)

  • 6. Data: 2014-06-19 23:25:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** misiek pisze tak:

    > no tak ale budzet tego to 300 na allegro, a ja chcialem cos max
    > 150 ;)

    300zł / 50 $ = 6zł za dolara hyhy :)

    --
    Piter

  • 7. Data: 2014-06-19 23:44:33
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > 300zł / 50 $ = 6zł za dolara hyhy :)

    mowie o cenach z allegro... :P

  • 8. Data: 2014-06-19 23:58:42
    Od: ToMasz <t...@p...fm>

    W dniu 19.06.2014 22:22, BartekK pisze:
    > Po co kombinujesz jak koń pod górę z modelami conajmniej "bliżej
    > nieokreślonego chińczyka" jak powszechnie wiadomo jakiego chińczyka brać
    > (w tej cenie) G1W
    dobra jest, ale obiektyw ma za szeroki kąt. Dużo ludzi chce mieć "rybie
    oko" ale ja bym wolał lepszą czytelność tablic rejestracyjnych.

    > (oraz jego nowsze mutacje G1WS G1Wh czy jak one tam
    > się zwą) http://dashcamtalk.com/
    Nowsze mutacje, to udoskonalone (jak?) wersje, czy wykastrowane żeby
    było taniej?

    ToMasz

  • 9. Data: 2014-06-20 01:16:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** misiek pisze tak:

    > mowie o cenach z allegro... :P

    Umiem czytać. Ktoś Ci każe kupić 2x drożej? :)

    --
    Piter

  • 10. Data: 2014-06-20 09:10:14
    Od: "Latawiec" <l...@c...smok.com>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Dużo ludzi chce mieć "rybie oko" ale ja bym wolał lepszą czytelność
    > tablic rejestracyjnych.

    W czym masz problem? https://www.youtube.com/watch?v=WQwX4BEb-a8
    Fakt, droższa, ale wszystkie powyżej w tym wątku jakie się przewinęłyh mają
    rozdzielczość interpolowaną.