  • 91. Data: 2014-06-25 10:08:25
    Temat: Re: Strasznie drogie to nasze paliwo
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    >> Dyskusja od czapy
    >
    > Aaaa, boisz się ;->

    Niczego sie nie boje :P
    Piszesz podobne dyrdymaly jak Ergie i chyba niczego nie zrozumiales.
    Temat dyskusji sie zwyczajnie wyczerpal, nie ma sensu pisac tego samego w
    kolejnych postach.

  • 92. Data: 2014-06-25 12:15:11
    Od: ToMasz <t...@p...fm>

    > A ile z tych firm prowadziłeś?
    > Żadnej?
    dwie, ale żadnej z wymienionych. Jedna istnieje nieprzerwanie od 90roku
    > No to wybacz - masz pojęcie o temacie jak świnia o gwiazdach, więc daruj
    > sobie gardłowanie w tym stylu.
    > To, że każdy pracownik oczekuje, iż właściciel będzie dokładał do
    > interesu, aby pracownik mógł dostać większą wypłatę jest normalne, ale
    > może lepiej niech każdy robi swoje.
    nieprawda. Absolutnie niemasz racji. PRzeciętny pracownik uważa że to i
    tamto mu się należy, że jak on przynosi zysk firmie w kwocie czasami
    wynoszącej 50zł/h, to należy mu się prawie 50złX8godzin x ilość dni.
    Gdzieś tam słyszał ze jakiś zus jest.. więc może stówa mniej. Zgadzasz
    się chociaż częściowo?
    Teraz wyobraź sobie świat w którym każdy ma działalność, podpisuje umowę
    na miesiąc i dostaje co prawda dużo więcej kasy, ale sam sobie płaci
    albo nie zus i inne dziadostwa, odkłada na urlop albo nie?
    Rozwiązania problemu są banalne, ale banalne dla tych którzy mają mózgi
    i potrafią ich używać.
    natomiast niegospodarność właścicieli, wydawanie kasy na luksusy nie
    potrzebne do działalności gospodarczej to wręcz plaga. Tyle że znowu
    zauważcie, niekoniecznie dotyczy czytelników tej grupy.
    ToMasz

  • 93. Data: 2014-06-25 13:50:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ToMasz,

> [...]
    > wynoszącej 50zł/h, to należy mu się prawie 50złX8godzin x ilość dni.
    > Gdzieś tam słyszał ze jakiś zus jest.. więc może stówa mniej. Zgadzasz

    Pracodawcy ogłaszają wszem i wobec swój ból dupy, że minimalne
    wynagrodzenie wymusza minimalną stawkę godzinową 10PLN/h brutto a Ty
    piszesz o jakiś 50PLN/h? Pensja przeciętnego pracownika to - Twoim
    zdaniem 8000PLN brutto miesięcznie? ŚREDNIA pensja to połowa tego a
    mediana jest znacznie niższa. 8000 brutto zarabiają pracownicy
    szczebla kierowniczego, których nie sposób wycenić wartością ich
    pracy. Rzadko kiedy taką płacę ma ktoś, kto bezpośrednio coś tworzy
    przynoszącego konkretny zysk.

    > Teraz wyobraź sobie świat w którym każdy ma działalność, podpisuje umowę
    > na miesiąc i dostaje co prawda dużo więcej kasy,

    Jakie ,,więcej"? Wypieprzenie pracowników na własne DG oznacza
    zazwyczaj MNIEJ a nie więcej. Mniejszy ZUS w DG oznacza mniej
    pieniędzy w FUS i pogrążanie systemu ubezpieczeń społecznych w jeszcze
    większym bagnie.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 94. Data: 2014-06-25 17:34:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm> napisał w wiadomości grup

    > nieprawda. Absolutnie niemasz racji. PRzeciętny pracownik uważa że to i
    > tamto mu się należy, że jak on przynosi zysk firmie w kwocie czasami
    > wynoszącej 50zł/h, to należy mu się prawie 50złX8godzin x ilość dni.

    A na ile się umówił?
    I ile będzie dopłacał, jak się okaże, że jednak przynosi firmie straty?
    Czy straty to już problem szefa, a pracownik postanowił się interesować
    wyłącznie zyskiem tegoż szefa?

  • 95. Data: 2014-06-26 12:58:35
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości grup

    > Rozumiem że z chęcią zajadałbyś się plastikowym ryżem i energię czerpał z
    > ogniska opalanego gazetami? :)

    Skąd taki wniosek?

    1. Węgiel z importu jest _tańszy_.
    2. Żywność z importu często (nie zawsze) jest _tańsza_. Natomiast wiekszosc
    tzw. "niby rolników" to mali przedsiębiorcy omijający ZUS i w ten sposób
    wprowadzający nieuczciwą konkurencję na rynku usług.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 96. Data: 2014-06-26 13:10:08
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup

    > Zapoznaj sie z prawem prasowym jesli masz watpliwosci. Twoje rotfl niczego
    > nie wnosi.

    Ty się zapoznaj. Bo chyba nie uważasz że ujawnienie co kto jadł na obiad
    jest "słusznym interesem społecznym"?

    > Spytaj sie urzedu bezpieczenstwa (abw) i prokuratury. Skoro zrobili
    > pierwszy nalot od 25 lat to widocznie "osmiorniczki i homary" stanowily
    > dla podsluchanych lamusow zagrozenie.

    ROTFL. Zrobili "nalot" by ustalić _źródło_ a nie po to by zablokować
    publikację (bo materiału już były opublikowane).

    > To zacznij sie nabijac z wlasnej glupoty. 90% osob piszacych w tym watku
    > wskazuje ci, ze suche dane
    > cen z google nie przekladaja sie na mozliwosci nabywcze.

    No i? Czy ja pisałem cos o wartościach nabywczych? Przypominam jesteśmy w UE
    gdzie są ustalone minimalne wartości akcyzy od paliwa _kwotowo_ nie wedle
    wartości nabywczej. Jak widać na wykresie nasze rządy (bo nie tylko ten
    obecny) utrzymują podatki od paliwa na niskim poziomie stąd niska
    (nominalnie) cena paliwa.

    > Spytaj sie premiera czy ma jakies kolejne afery w tle.

    No i to jest właściwe pytanie a nie podniecanie się że wyciekły prywatne
    rozmowy z których nic nie wynika poza tym że kilku osobom opadłu klapki z
    oczu i dowiedzieli się że politycy też przeklinają i się obgadują.

    > Nie interesuje mnie co sie dzieje w inych krajach tylko wlasne podworko .
    > Nagran o rozporkach dla twojego spokoju Wprost nie publikuje, choc podobno
    > takie tez mialy miejsce.

    O czym ty bredzisz? Trzeba być zdrowo nienormalnym by powtarzać takie
    insynuacje. Normalnego człowieka nie obchodzi co ktoś inny robi w sypialni i
    z kim.

    > Tu czytamy o wstrzymaniu kontroli skarbowej i o polityce miedzynarodowej,

    ROTFL. Ty ciągle nie rozumiesz. Nie czytamy o wstrzymaniu kontroli (bo ona
    się odbyła i kolejne też!) czytamy o tym jak jeden samiec po pijaku się
    przechwala że może wstrzymać kontrolę. Tylko tyle.

    > Skoro nie zdaja sobie sprawy, ze sa nagrywani to istnieje duze
    > prawdopodobienstwo, ze mowia prawde co ma znaczenie dla opinii publicznej.
    > Oczywiscie z wyjatkiem otumanionych imbecyli takich jak ty - niestety :/

    Jaaasne. Kilku samców po pijaku przechwala się co kto może i obgadują się
    nawzajem a Ty w to wierzysz? W takim razie nic dziwnego że w polsce
    najbardziej poczytnym pismem jest "Fakt".

    Pozdrawiam
    Ergie