  • Data: 2014-06-26 13:10:08
    Temat: Re: Strasznie drogie to nasze paliwo
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup

    > Zapoznaj sie z prawem prasowym jesli masz watpliwosci. Twoje rotfl niczego
    > nie wnosi.

    Ty się zapoznaj. Bo chyba nie uważasz że ujawnienie co kto jadł na obiad
    jest "słusznym interesem społecznym"?

    > Spytaj sie urzedu bezpieczenstwa (abw) i prokuratury. Skoro zrobili
    > pierwszy nalot od 25 lat to widocznie "osmiorniczki i homary" stanowily
    > dla podsluchanych lamusow zagrozenie.

    ROTFL. Zrobili "nalot" by ustalić _źródło_ a nie po to by zablokować
    publikację (bo materiału już były opublikowane).

    > To zacznij sie nabijac z wlasnej glupoty. 90% osob piszacych w tym watku
    > wskazuje ci, ze suche dane
    > cen z google nie przekladaja sie na mozliwosci nabywcze.

    No i? Czy ja pisałem cos o wartościach nabywczych? Przypominam jesteśmy w UE
    gdzie są ustalone minimalne wartości akcyzy od paliwa _kwotowo_ nie wedle
    wartości nabywczej. Jak widać na wykresie nasze rządy (bo nie tylko ten
    obecny) utrzymują podatki od paliwa na niskim poziomie stąd niska
    (nominalnie) cena paliwa.

    > Spytaj sie premiera czy ma jakies kolejne afery w tle.

    No i to jest właściwe pytanie a nie podniecanie się że wyciekły prywatne
    rozmowy z których nic nie wynika poza tym że kilku osobom opadłu klapki z
    oczu i dowiedzieli się że politycy też przeklinają i się obgadują.

    > Nie interesuje mnie co sie dzieje w inych krajach tylko wlasne podworko .
    > Nagran o rozporkach dla twojego spokoju Wprost nie publikuje, choc podobno
    > takie tez mialy miejsce.

    O czym ty bredzisz? Trzeba być zdrowo nienormalnym by powtarzać takie
    insynuacje. Normalnego człowieka nie obchodzi co ktoś inny robi w sypialni i
    z kim.

    > Tu czytamy o wstrzymaniu kontroli skarbowej i o polityce miedzynarodowej,

    ROTFL. Ty ciągle nie rozumiesz. Nie czytamy o wstrzymaniu kontroli (bo ona
    się odbyła i kolejne też!) czytamy o tym jak jeden samiec po pijaku się
    przechwala że może wstrzymać kontrolę. Tylko tyle.

    > Skoro nie zdaja sobie sprawy, ze sa nagrywani to istnieje duze
    > prawdopodobienstwo, ze mowia prawde co ma znaczenie dla opinii publicznej.
    > Oczywiscie z wyjatkiem otumanionych imbecyli takich jak ty - niestety :/

    Jaaasne. Kilku samców po pijaku przechwala się co kto może i obgadują się
    nawzajem a Ty w to wierzysz? W takim razie nic dziwnego że w polsce
    najbardziej poczytnym pismem jest "Fakt".

    Pozdrawiam
    Ergie