  • Data: 2011-08-29 22:30:16
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 29 Aug 2011 16:40:55 +0200, AL napisał(a):
    > ty wez sie obudz i zobacz jak wyglada to po stronie androida

    Ależ nie śpię. Wierzę że Android ma mnóstwo funkcji których brakuje
    iphone'owi. Tylko co ja poradzę na to, że większości z nich nie potrzebuję
    a brak tych które uważałbym za fajne jakoś przeboleję?

    > nie korzystales z dropboxa i pieprzysz glupoty.
    > Dropbox nie zastepuje BT - to nie o to chodzi.

    Nie dropbox, to inny serwis którym można przekazać pliki.

    > tak widzialem strony robione specjalnie pod iOS tylko w HTML i javie ( :D )

    Cóż ja poradzę że tak lubisz flasha. Ja uważam flasha za wyjątkowe gówno -
    i to od czasów gdy nawet przez myśl by mi nie przeszło że będę kiedykolwiek
    używał jakiegokolwiek urządzenia od Apple. Gdziekolwiek jest możliwość
    zastąpienia flasha - warto to robić, bo dzięki temu użytkownik nie musi mieć
    styczności z tym dziadostwem.

    > a moze nie umiales skonfigurowac?

    Umiałem. Co z tego, jeśli nie potrafiły sensownie obsługiwać dużych
    załączników i np. można było albo pobierać całość poczty albo... nic?
    Co mi po tym że była obsługa poczty jeśli nie było w tym obsługi IMAPa?

    > w ten sposob tlumaczysz wszystko?

    Nie - ale w przypadku telefonu taki kompromis mi odpowiada. Tuż przed 3GS
    miałem artemisa, po drodze jeszcze testowałem bodajże Diamond i jeszcze jakiegoś
    jednego HTC - i z ulgą przeszedłem na iphone, na którym w końcu bez czarów
    wszystkie podstawowe rzeczy działały prawidłowo i bez przycięć.

    > W druga strone: ile osob potrzebuje w telefonie duzego ekranu,
    > multitoucha, etc ?

    Nie wiem. Wiem że każdy używa tego co mu odpowiada (chyba że ma ograniczony
    wybór) - jak kogoś ekran dotykowy wkurza to nie spojrzy ani za iphonem ani
    za Galaxy S2.

    > Jesli ma byc to smartfon to ma byc 'SMART', no nie?
    > (jak na razie niczego nie potrzebujesz - wiec uwazam, ze smartfona tez
    > nie potrzebujesz ;)

    A jak definiujesz smartphone'a? Mi wystarczy że pozwala na uruchamianie
    różnych aplikacji - a nie tylko aplecików w javie. Mogę odpalić terminal
    ssh, rdp - w zupełności wystarczy dla mnie by uznać telefon za "smart".

    > a widzisz - jednak nie jest tak zle.

    Jestem uratowany! A może po prostu zrozumiałeś że jestem po prostu
    użytkownikiem a nie wyznawcą takiej czy innej firmy?

    > Dostrzegasz jednak wady, ktorych mimo staran, rootowania, nie da sie
    > nadal rozwiazac.
    > Jak myslisz - jaki procent uzytkownikow iPhone'a jeilbreakuje swoje
    > telefony?

    Nie wiem, sam jestem ciekaw - ale szczerze mówiąc gdyby nie to że się
    załapałem na arcyprostą metodę (JailBreakMe) to pewnie by mi się nie chciało
    bawić w ściąganie jakichś programów i łamanie telefonu.

    > eee - miesiac kupilem HTC Desire Z.
    > Oryginalnie byl system 2.2.1
    > Obecnie mam juz 2.3.

    I tak jest z absolutnie każdym androidem, od każdego operatora? Bo coś
    słyszałem że nie ;)

    > System upgradowal sie bez podlaczenia do komputera (trwalo to ok 15min).
    > Czy jablko tak umi ? (skoro sie juz tak mamy przekamarzac)

    Coś tam przebąkiwali o upgradach IOS po wifi - ja wolę po kablu,
    przynajmniej przy okazji się podładuje :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944