  • Data: 2011-08-29 22:17:40
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: cyberm_no_@_spam_tlen.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Uzyskałem na razie jedną cechę: dostępność kodu źródłowego.
    > OK, przyjmuję to jako jedną cechę. Ale czy to jedyna cecha?
    > To, że POTENCJALNIE może z tego wynikać że jest WIĘCEJ softu
    > może nie być prawdą. Mało tego, co z tego że jest WIĘCEJ skoro
    > tylko potencjalnie wynika że jest więcej użytecznego - otwartość
    > może po prostu generować więcej bezwartościowych śmieci.
    otwarty kod to również gwarancja że urządzenie robi to czego się od niego
    oczekuje i nic ponad to (czyt.: zwiększa się bezpieczeństwo danych
    wrażliwych mogących znajdować się, w tym przypadku, w telefonie). oczywiście
    zalet jest znacznie więcej.

    > Na tej grupie tylko ja mam iPhone i jestem z niego zadowolony.
    > Nie zachowuję się jako fanatyk bo fanatyk nie widzi wad i zalet
    > produktu jednocześnie a ja widzę i zalety i wady iPhone i często
    > o nich tu pisałem.
    o zaletach konkurencji i wadach iPhona wiele osób już pisało, nie widzę
    potrzeby pisania tego ponownie.

    > Ciebie nachodzą sugestie fanatyzmu w przypadku JAKIEJKOLWIEK
    > pochwały dotyczącej iPhone bo przyzwyczaiłeś się do FANATYCZNEGO
    > narzekania na produkty Apple i razi Cię ktoś, kto może słowo pozytywne
    > powiedzieć na ten temat.
    jesteś w błędzie. do czasu lektury tego wątku nie raził mnie iPhone... i
    nadal nie razi. razi mnie za to Twój stosunek do ludzi który nie mają iPhona
    (wręcz pogarda...) i niechęć do ludzi o innych poglądach. to czyni z Ciebie
    fanatycznego wyznawcę jabłka ;-)
    --
    Robert CyberM