  • Data: 2011-08-29 23:50:23
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 29 Aug 2011 23:25:11 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Jak się kupuje smartphone'a, to trzeba być mocno nieodpowiedzialnym by nie
    > wziąć też taryfy z odpowiednim pakietem danych.

    A jesteś w stanie ZROZUMIEĆ, że nie wszyscy mają smartfony, ba, nawet nie
    wszyscy mają smartfony z wykupionym pakietem transmisji danych?
    Zwłaszcza w pierwszym przypadku BT spełni swoje zadanie bez konieczności
    rzeźnienia.

    > Dropboxa nie znam, skoro
    > ktoś zapytał o koszty transferu to uznałem że może dropbox każe sobie płacić
    > za to ile wysyłasz/odbierasz...

    To się zapoznaj, zanim walniesz oczywistą głupotę.

    > bo koszt transmisji danych uznaję za coś
    > nieistotnego (chyba że ktoś ma zamiar całe GB przerzucać przez sieć GSM).

    No tak,zwłaszcza w roamingu będą to nieistotne koszty.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    A world is supported by four things ... the learning of the wise,