  • Data: 2011-08-29 19:50:38
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j3gcbp$ehq$1@inews.gazeta.pl...

    > ja nie lubie poczty glosowej - jesli cos waznego chcialby mi ktos
    > przekazac, to wole by zostawil mi sms'a z info lub z tekstem 'oddzwon'.
    > Dla tego wysylajacego istotnym jest by wiedzial, ze ta wiadomosc dotarla
    > na moj telefon.

    To dzwoniący ma wybór - wstukiwać smsa lub zostawić nagranie.
    Ja dużo dzwonię z samochodu i nie lubię pisać smsa prowadząc :-)
    Wolę zostawić wiadomość nagraną. I szybciej mi to wyjdzie niż
    pisać na klawiaturze 1 minutowe opowiadanie nagrane na skrzynce.

    > jak kazdy telefon z androidem i wbudowanym gps -
    > czy to wg Ciebie taki super feature ?

    A jak te zdjęcia prezentuje? Na mapie świata?

    > wymien te, ktore testowales.

    HTC Desire - okropny ekran. My Touch? Coś Googla z rozsuwaną
    klawiaturą... Beznadziejne robi zdjęcia. I jeszcze jeden z firmy Sprint
    ale nie pamiętam modelu. Też raczej słaby...

    > no przestan.
    > nawet bym takiej cechy nie wymienial, bo to w androidzie normalne

    ale w Nokii nie jest normalne... :-)

    > obawiam sie, ze albo nie testowales zadnego telefonu z androidem, albo byl
    > to jakis baardzo archaiczny model, albo ...
    > ... no wlasnie - smartfon o wiekszych mozliwosciach jak iPhone Cie
    > przerasta :/

    Napewno to ostatnie...

    > faktow w tym calym watku przytoczono Ci az naddto,
    > ale widac noszenie w kieszeni iPhona ma dzialanie hipnotyzujace (albo
    > odbierasz jakies wiadomosci podprogowe 'iPhone jest najlepszy')
    > ;)

    Dla mnie jest najlepszy.