  • Data: 2008-01-05 14:50:44
    Temat: Re: Sterzynska w GW
    Od: T <...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Staniak pisze:

    > Przykładów tego typu można zapewne znaleźć dużo, co o niczym nie
    > świadczy. Powtórzę to, co pisałem koledze T. - nie jest problemem
    > istnienie segmentów rynku. Problemem jest brak wiarygodnego sposobu
    > stwierdzenia z jakiego segmentu usługę kupujesz.

    Tkwisz chyba świadomością w gospodarce centralnie planowanej. Rynku nie
    da się podzielić na n segmentów i je wyregulować. Podziały są bardzo
    płynne. Tzn. da się. Ale efekt będzie żałosny.

    > Oraz brak wiarygodnego
    > sposobu potwierdzenia Ci przez dostawcę jakości kupowanej od niego
    > usługi.

    Wystarczy google. Jak Ty kupujesz np. pralkę. Bierzesz do domu na testy?
    Karzesz sobie podłączyć w sklepie? Litości. Od zawsze ludzie planujac
    zakupy kierowali się opiniami innych. Teraz jest to daleko łatwiejsze, ze
    względu na łatwość zdobywania informacji za pośrednictwem internetu.
    Problem który opisujesz jest fikcyjny.

    --
    http://tomasz.insane.pl