  • Data: 2008-01-05 17:16:08
    Temat: Re: Sterzynska w GW
    Od: gotar <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    T <...@i...invalid> wrote:

    > Jak zawsze umyka Ci sedno problemu, a sednem jest brak realnej
    > konkurencji.

    Nie wiesz, że w miastach ma się do wyboru 5-10 operatorów?

    > Przyczyna to głównie relatywnie bardzo niskie ceny TPSA na łącza domowe

    Łącza domowe z TPSA są drogie - reklamy twierdzą, że ceny są niskie i to
    jest problem.

    > (Neostrada) i nadal bardzo wysokie na łącza operatorskie. Monopolistyczna

    A kogo obchodzą łącza operatorskie od TPSA?

    > pozycja TPSA pozwala jej na działania prowadzące do tego, że konkurencja
    > w pewien sposób finansuje im Neostrady (płacąc wysokie stawki za peeringi
    > itd.). Błędne koło.

    Ja bym był zadowolony, gdyby cena peeringu z TPSA urosła tak 10-20
    krotnie. Wówczas mieliby swój własny TPnet, a cała reszta świata
    pozbyłaby się sporej części spamu.

    > Ciekawe, ze na innych rynkach obywa się bez regulacji i wszystko działa
    > jak nalezy. Weźmy chociażby pokrewny webhosting.

    Hostingu nie kupuje się do każdego domu. A jak ktoś już kupuje, to
    zwykle wie po co mu to.

    --
    Tomek http://tccs.sourceforge.net/
    http://pld-linux.org/ http://vfmg.sourceforge.net/