  • Data: 2008-01-06 11:56:00
    Temat: Re: Sterzynska w GW
    Od: T <...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Śląski pisze:

    > Limity transferów pozostały i mają się dobrze u komórkowych zgrywusów.
    > Skonstruowane są tak, że normalny używacz internetu (czyli trochę
    > poczty, trochę newsów trochę WWW) najdalej koło 10-12 dnia miesiąca ma
    > obcinany transfer do pozimu niezdatności usługi do spożycia.

    Wiesz, mi np. one zupełnie nie przeszkadzają. Mam wykupiony pakiet z 500
    MB (na wypadek gdyby z łączem domowym coś się stało -- potrzebuje 100%
    uptime-u łącza w domu). Korzystam z niego także na wyjazdach. Udało mi
    sie przekroczyć dopiero pod koniec miesiąca na wakacjach, a pracowałem
    2-4 godziny dziennie. Oczywiście trzeba pamiętać, że przy takim limicie
    nie wchodzi w gre korzystanie z multimediów czy ściąganie plików...

    > W tym
    > kontekscie reklamy "mobilny internet tak samo szybki i dobry, jak
    > stacjonarny" są bardzo dużym "semantycznym nadużyciem". Efektem ubocznym
    > jest dalsza degradacja opinii o internecie bezprzewodowym; z jednej
    > strony psują rynek babol-urynanety, z drugiej komórkowcy, z trzeciej
    > przechwalony Wimax...

    Z tym się zgadzam. Moim zdaniem "mobilny internet" nadaje się obecnie
    jako zapas czy na wyjazdy, napewno nie do używania na codzień (no, chyba,
    ze ktoś nie ma wyboru).

    --
    http://tomasz.insane.pl