eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipSterzynska w GWRe: Sterzynska w GW
  • From: T <...@i...invalid>
    Subject: Re: Sterzynska w GW
    Newsgroups: pl.internet.polip
    References: <fl30co$smg$1@news.onet.pl> <fl5aot$5ir$1@news2.task.gda.pl>
    <fl5gp2$dln$1@news.onet.pl> <fl5ifr$i6q$1@news.supermedia.pl>
    <fl5l43$d5u$1@atlantis.news.tpi.pl> <fl5meq$k17$1@news.supermedia.pl>
    <fl5o0a$hld$1@nemesis.news.tpi.pl> <8...@p...pl>
    <fl5q3m$t6d$1@atlantis.news.tpi.pl> <fl5svk$vm$1@node1.news.atman.pl>
    <fl633i$r00$1@atlantis.news.tpi.pl> <fl69ps$kq9$1@node2.news.atman.pl>
    <4777c906$1@news.home.net.pl> <m...@m...localdomain>
    <477800f9$1@news.home.net.pl>
    <j1qk7m7sp0v7$.dlg@bridge.uss.enterprise.studiofx.biz>
    <fl92j9$hoo$5@news.lublin.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <fl93mm$jf6$2@news.lublin.pl> <477814c7$1@news.home.net.pl>
    <fl94t5$jf6$6@news.lublin.pl> <flgnhr$39$1@inews.gazeta.pl>
    <flgrka$cag$1@news.lublin.pl> <8...@g...com>
    <flh1tp$klb$3@news.lublin.pl> <7...@g...com>
    <flh71d$ror$1@news.lublin.pl>
    User-Agent: Pan/0.132 (Waxed in Black)
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 83.16.78.10
    Message-ID: <477f9944$1@news.home.net.pl>
    Date: 5 Jan 2008 15:50:44 +0100
    X-Trace: news.home.net.pl 1199544644 83.16.78.10 (5 Jan 2008 15:50:44 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 23
    X-Authenticated-User: n...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:84738
    [ ukryj nagłówki ]

    Grzegorz Staniak pisze:

    > Przykładów tego typu można zapewne znaleźć dużo, co o niczym nie
    > świadczy. Powtórzę to, co pisałem koledze T. - nie jest problemem
    > istnienie segmentów rynku. Problemem jest brak wiarygodnego sposobu
    > stwierdzenia z jakiego segmentu usługę kupujesz.

    Tkwisz chyba świadomością w gospodarce centralnie planowanej. Rynku nie
    da się podzielić na n segmentów i je wyregulować. Podziały są bardzo
    płynne. Tzn. da się. Ale efekt będzie żałosny.

    > Oraz brak wiarygodnego
    > sposobu potwierdzenia Ci przez dostawcę jakości kupowanej od niego
    > usługi.

    Wystarczy google. Jak Ty kupujesz np. pralkę. Bierzesz do domu na testy?
    Karzesz sobie podłączyć w sklepie? Litości. Od zawsze ludzie planujac
    zakupy kierowali się opiniami innych. Teraz jest to daleko łatwiejsze, ze
    względu na łatwość zdobywania informacji za pośrednictwem internetu.
    Problem który opisujesz jest fikcyjny.

    --
    http://tomasz.insane.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: