  • Data: 2008-01-02 19:24:32
    Temat: Re: Sterzynska w GW
    Od: T <...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Oledzki pisze:

    > Masz jakąś klingońską definicję "firma X żyje z". Może jesteś zbyt młody
    > żeby znać takie sekrety, ale 10 lat temu płaciło się za domeny raz.
    > Takie 115200 kosztowało wtedy kilka tysięcy PLN. A teraz zagadka: ile
    > łączy w różnych miastach trzeba było posiadać, aby dostać zgodę na
    > rejestrację domeny *.pl?

    A pisałeś konkretnie, że piszesz o '97? Jeśli tak to przeoczyłem.
    Odnosiłem się do sytuacji sprzed paru lat, kiedy to domeny sprzedawał
    bezpośrednio wyłącznie NASK.

    Tak czy siak nigdzie nie napisałem, że NASK nie sprzedawał łącz, co mi
    zarzucasz, bo oczywiste jest, że sprzedawał.

    --
    http://tomasz.insane.pl