  • 11. Data: 2010-05-30 09:00:57
    Temat: Re: Sterowniki pod XP
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "Bucki Jan" <b...@p...onet.pl> wrote in message
    news:4c017453$0$2585$65785112@news.neostrada.pl...
    > ........... więc chcę zainstalować XP ale nie mogę poszukać
    > do niego sterowników.

    Moze tu? :

    http://forum.pclab.pl/index.php?showtopic=382208

    --
    ggs

  • 12. Data: 2010-05-30 12:23:59
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-30 07:47, Bucki Jan pisze:

    > Co ma na składzie?. A Ty widziałaś kiedyś na oczy ten sprzęt?

    Sprzęt jak sprzęt.

    > XP Prof.SP3 oryginał jest zainstalowany - ~7 urządzeń na żółto, brak
    > sterowników, w tym do karty grafiki, audio itd.. To teraz powiedz mi skąd je
    > mam pobrać?.

    To weź usuń teraz wszystko z tymi wykrzyknikami i uruchom ponownie komputer.

    Szukaj sterowników do chipsetu płyty głównej i zainstaluj. Zostań lepiej
    przy tej Viście, bo XP jest do kitu szczególnie jeśli chodzi o
    ustawienie kolorów, szczególnie czerni.
    Zobacz czy tu znajdziesz:
    http://www.general-search.com/download/hp-compaq-515
    -amd-athlon-x2-chipset-driver-free-download-for-xp

    > Dam Ci na lizaka ;-)

    Wsadź go sobie w d* albo daj swojemu wnuczkowi.

    --
    animka

  • 13. Data: 2010-05-30 14:11:40
    Od: Maru <m...@n...pl>

    W dniu 29.05.2010 22:09, Bucki Jan pisze:
    > Witam,
    > Kupiłem laptopa (z wyprzedaży) HP Pavilion dv6000 CTO Notebook PC z
    > systemem Vista. Jest w nim 1 GB RAM, więc chcę zainstalować XP ale nie
    > mogę poszukać do niego sterowników.
    > Są tu
    > http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?
    os=228&lc=en&cc=pl&dlc=pl&sw_lang=&product=1842155#
    > ale nie pasują, wiele urzadzeń jest na żółto. Nie mogę też zainstalować
    > kary grafiki, muzycznej (brak jej w men.urządzeń), a Everest nic nie
    > wskazuje (nie widzi jej) jaki to model.
    >
    > AMD 64 Athlonx2, karta Nvidia. Gdzie mogę podbrac sterowniki pod XP?
    >
    > Jan Bucki

    Jak nie potrzebujesz męczyć go pod grami to olej Micro$hita. Aż dziw
    bierze, że taki koncern olewa użytkowników, już pod Linuksem wbrew
    pozorom dużo mniej problemów, zwłaszcza sprzętowych. Poza tym w pełni
    będziesz mógł się cieszyć systemem 64-bit, o czym pod produktem M$
    możesz tylko pomarzyć, bo co z tego, że system wypuścili, jak programów
    za wiele to pod niego nie ma.

    Moje propozycje:
    Mandriva
    OpenSuse
    Ubuntu

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2010-05-30 16:33:18
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Maru" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mógł się cieszyć systemem 64-bit, o czym pod produktem M$ możesz tylko
    > pomarzyć, bo co z tego, że system wypuścili, jak programów za wiele to pod

    Chyba nie zrozumiałeś o co chodzi :)
    Komputer był sprawny ale użytkownik chce zainstalować przestarzały system
    operacyjny...

    --
    marfi

  • 15. Data: 2010-05-30 17:23:08
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik Bucki Jan napisał:
> [...]
    > wskazuje (nie widzi jej) jaki to model.
    >
    > AMD 64 Athlonx2, karta Nvidia. Gdzie mogę podbrac sterowniki pod XP?

    Taki pomysl: odpalic "na chwile" jakieś w miare swieze LiveCD, popatrzec
    jakie chipy znajdzie. I szukac a). u producenta chipsetu, b). podobnych
    modeli - moze uda sie "tu jeden, tu drugi"?

    W.P.

  • 16. Data: 2010-05-30 17:42:28
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    W dniu 30-05-2010 16:11, Maru pisze:

    > Jak nie potrzebujesz męczyć go pod grami to olej Micro$hita. Aż dziw
    > bierze, że taki koncern olewa użytkowników,

    Koncern? Sterowniki do sprzętu to producent sprzętu ma zapewnić. Swoją
    wrogość do MS zachowaj na inną grupę.

    > już pod Linuksem wbrew
    > pozorom dużo mniej problemów, zwłaszcza sprzętowych.

    Oczywiście. A świstak siedzi i zawija w te sreberka.

    > Poza tym w pełni
    > będziesz mógł się cieszyć systemem 64-bit, o czym pod produktem M$
    > możesz tylko pomarzyć, bo co z tego, że system wypuścili, jak programów
    > za wiele to pod niego nie ma.

    Za to co ciekawsze pozycje które mają wersję x64 pod windows, pod
    linuksa nie mają ich w cale.

    > Moje propozycje:
    > Mandriva
    > OpenSuse
    > Ubuntu

    A ja proponuję, żebyś zakończył temat lub przeniósł go na grupę advocacy.

  • 17. Data: 2010-05-30 18:09:52
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    > Everest pokazuje, że jest to HP Pavilion dv6700 CTO Entertainment Notebook
    > PC, a nie 6000.
    > Natomiast na laptopie pisze HP Pavilion dv6000

    Tak bo 6000 to nazwa serii, model zas widnieje na naklejce.

    --
    pozdr

  • 18. Data: 2010-05-30 19:21:16
    Od: "Bucki Jan" <b...@p...onet.pl>

    W.P. <l...@w...pl> :
> [...]
    > jakie chipy znajdzie. I szukac a). u producenta chipsetu, b). podobnych
    > modeli - moze uda sie "tu jeden, tu drugi"?

    Mam już prawie wszystko zainstalowane, jedynie pozostaje w

    "Inne urzadzenia":
    - Kontroler wideo (zgodny z VGA)
    - Nieznane urządzenia (może to byc bluetoou
    - Urządzenie audio na high definition audio

    oraz w zainstalownaym jest na żólto:
    Kontroler hosta IEEE 1394 zgodny z OHCI

    Może ktoś pomoże jak to zainstalować?

    Jan Bucki

  • 19. Data: 2010-05-30 19:36:20
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-05-30 21:21, Bucki Jan napisał/a:

    > oraz w zainstalownaym jest na żólto:
    > Kontroler hosta IEEE 1394 zgodny z OHCI
    >
    > Może ktoś pomoże jak to zainstalować?

    Masz/używasz urządzenie z FireWire? Jeśli nie, to wyłącz w biosie,
    tymczasowo zbyteczne. Ja tak u siebie zrobiłem i jest ok.

    --
    Cz.

  • 20. Data: 2010-05-30 19:37:43
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 30 May 2010 21:21:16 +0200, Bucki Jan napisał(a):

> [...]
    os=228&lc=en&cc=pl&dlc=pl&sw_lang=&product=1842155#

    > Mam już prawie wszystko zainstalowane, jedynie pozostaje w

    Ze strony producenta grafiki spróbuj pobrać.

    > - Nieznane urządzenia (może to byc bluetoou

    Jak nieznane to trudno powiedzieć

    > - Urządzenie audio na high definition audio

    Pewnie ze strony realteka + poprawka MS KB888111 żeby w ogóle chciało pójść

    > oraz w zainstalownaym jest na żólto:
    > Kontroler hosta IEEE 1394 zgodny z OHCI
    >
    > Może ktoś pomoże jak to zainstalować?
    >
    > Jan Bucki

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"