  • 1. Data: 2010-05-29 20:09:04
    Temat: Sterowniki pod XP
    Od: "Bucki Jan" <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    Kupiłem laptopa (z wyprzedaży) HP Pavilion dv6000 CTO Notebook PC z systemem
    Vista. Jest w nim 1 GB RAM, więc chcę zainstalować XP ale nie mogę poszukać
    do niego sterowników.
    Są tu
    http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?
    os=228&lc=en&cc=pl&dlc=pl&sw_lang=&product=1842155#
    ale nie pasują, wiele urzadzeń jest na żółto. Nie mogę też zainstalować kary
    grafiki, muzycznej (brak jej w men.urządzeń), a Everest nic nie wskazuje
    (nie widzi jej) jaki to model.

    AMD 64 Athlonx2, karta Nvidia. Gdzie mogę podbrac sterowniki pod XP?

    Jan Bucki

  • 2. Data: 2010-05-29 20:12:43
    Temat: Re: Sterowniki pod XP
    Od: DooMiniK <m...@c...pl>

    On 2010-05-29 21:09, Bucki Jan wrote:
> [...]
    > wskazuje (nie widzi jej) jaki to model.
    >
    > AMD 64 Athlonx2, karta Nvidia. Gdzie mogę podbrac sterowniki pod XP?

    W internecie całe paczki były do DV6000 (XP, nieoficjalne). Win7
    powinien większość rzeczy załapać.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)

  • 3. Data: 2010-05-29 20:23:14
    Od: "B.G" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Bucki Jan" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Witam,
    > Kupiłem laptopa (z wyprzedaży) HP Pavilion dv6000 CTO Notebook PC z
    > systemem Vista. Jest w nim 1 GB RAM, więc chcę zainstalować XP ale nie
    > mogę poszukać do niego sterowników.

    Lepiej rozbuduj ram do 2-4G i zostań przy Viście.
    IMO szkoda kasy na XP, no chyba że leży Ci gdzieś zbędne pudełko :)

    --
    B.G

  • 4. Data: 2010-05-29 20:48:29
    Od: "Bucki Jan" <b...@p...onet.pl>

    DooMiniK <m...@c...pl> :
    os=228&lc=en&cc=pl&dlc=pl&sw_lang=&product=1842155#

    > W internecie całe paczki były do DV6000 (XP, nieoficjalne). Win7
    > powinien większość rzeczy załapać.

    Everest pokazuje, że jest to HP Pavilion dv6700 CTO Entertainment Notebook
    PC, a nie 6000.
    Natomiast na laptopie pisze HP Pavilion dv6000

    Jan Bucki

  • 5. Data: 2010-05-29 20:58:34
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Bucki Jan pisze:
> [...]
    > wskazuje (nie widzi jej) jaki to model.
    >
    > AMD 64 Athlonx2, karta Nvidia. Gdzie mogę podbrac sterowniki pod XP?

    jak nie znajdziesz opisu hardwaru, to zainstaluj linuksa ( na 10 minut)
    i tam sobie sprawdzisz wiekszość sprzętu. kotś sie chwalił ze zmusił
    100% hardwaru do pracy pod Ubuntu. O ile wiem to karta dzwiekowa została
    wyprodukowana przez "nVidia" i nazywa sie: MCP67 High Definition Audio
    [Audio device]. Skąd do niej sterowniki - na to pytanie nie znam
    odpowiedzi.

    ToMasz

  • 6. Data: 2010-05-29 21:59:40
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Bucki Jan pisze:
    os=228&lc=en&cc=pl&dlc=pl&sw_lang=&product=1842155#

    Instaluj ten XP. Przy instalacji sam zainstaluje odpowiednie sterowniki
    (ma na składzie przecież).

    --
    animka

  • 7. Data: 2010-05-30 05:47:24
    Od: "Bucki Jan" <b...@p...onet.pl>

    Animka <a...@t...nieja.wp.pl> :
    os=228&lc=en&cc=pl&dlc=pl&sw_lang=&product=1842155#

    > Instaluj ten XP. Przy instalacji sam zainstaluje odpowiednie sterowniki
    > (ma na składzie przecież).

    Co ma na składzie?. A Ty widziałaś kiedyś na oczy ten sprzęt?
    XP Prof.SP3 oryginał jest zainstalowany - ~7 urządzeń na żółto, brak
    sterowników, w tym do karty grafiki, audio itd.. To teraz powiedz mi skąd je
    mam pobrać?.
    Dam Ci na lizaka ;-)

    Jan Bucki

  • 8. Data: 2010-05-30 06:40:05
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Bucki Jan" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    http://tinyurl.com/28qjyww

  • 9. Data: 2010-05-30 06:46:08
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2010-05-29 23:59, Animka pisze:
    > Bucki Jan pisze:
    > Instaluj ten XP. Przy instalacji sam zainstaluje odpowiednie sterowniki
    > (ma na składzie przecież).

    piszesz głupoty

  • 10. Data: 2010-05-30 08:30:24
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-05-30 08:46, Jawi napisał/a:

    > piszesz głupoty

    Dopiero dziś na to wpadłeś?

    --
    Cz.