eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSterowanie załącz/wyłącz dużą pompą: czy przekaźnik czy triaki?Re: Sterowanie załącz/wyłącz dużą pompą: czy przekaźnik czy triaki?
  • Data: 2014-03-14 00:12:50
    Temat: Re: Sterowanie załącz/wyłącz dużą pompą: czy przekaźnik czy triaki?
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Pszemol napisał:
    > "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message

    > Czyli ten jeden przypadek zraził Cię do przekaźników i styczników?
    > Tyle masz do zaoferowania w tej dyskusji?

    Nie zraził, każde rozwiązanie ma swoje wady i zalety, w niektórych
    zastosowaniach nie da się nic usprawnić, w niektórych nie warto, a
    czasami trzeba tylko jeszcze technologii nie ma, i właśnie "nadejszła ta
    wiekopomna chwila" gdy pojawiły się styczniki elektroniczne i tam gdzie
    ludzie na nie czekali są wstawiane..

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html