-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Sterowanie sinikiem indukcyjnym małej mocy
Newsgroups: pl.misc.elektronika
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <m5lcvse30mpt.18lzykot77jax$.dlg@40tude.net>
<nvjb6e$pmu$1@node1.news.atman.pl>
<581dbb4d$0$5147$65785112@news.neostrada.pl>
<nvkso7$9hu$1@node1.news.atman.pl>
<581dfe7a$0$5160$65785112@news.neostrada.pl>
<nvl20d$shv$1@node2.news.atman.pl>
<581e0d02$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Sat, 5 Nov 2016 18:04:26 +0100
Message-ID: <1hrfmlx8bwdef$.1d6p4ykt0kgnp$.dlg@40tude.net>
Lines: 29
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1478365432 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5159 82.143.187.50:59047
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:707981
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 5 Nov 2016 17:47:03 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):
> W dniu 2016-11-05 o 17:39, Tomasz Wójtowicz pisze:
>>>> Ale nie każdy silnik wytrzyma dowolny poślizg przez dowolnie długi czas.
>>>> Weź przeciętny silnik z rozruchem gwiazda-trójkąt. Jak go potrzymasz na
>>>> gwieździe zbyt długo usłyszysz chlupot - klatka popłynęła.
>>> Za długo na gwieździe, ale w poślizgu? Trójkąta to też się tyczy?
>>
>> Na gwieździe napięcie jest pierwiastek z 3 mniejsze i podobnie moment
Moment to moze nawet 3x mniejszy, bez pierwiastka.
>> obrotowy. Przy obciążeniu M ~ n (moment proporcjonalny do obrotów)
>> oznacza to poślizg np. 50%, co przy klatce aluminiowej silnik może
>> wytrzymać przez najwyżej kilkadziesiąt sekund.
>>
> Ja właśnie na gwieździe często pracowałem. Mocy wystarczało to sobie
> myślałem, że po co zużywać prąd. Silnik 2-3 kW.
> Z tego co pamiętam, to silnik ja padł to winy przegrzania uzwojenia.
Ale na trojkacie ? Bo chyba nie na gwiezdzie ?
Z tym ze ... jesli "mocy wystarczalo", to moze obroty byly bliskie
normalnym, i poslizg malutki, i przegrzewania klatki brak.
Gdzies tam jeszcze kwestia chlodzenia dochodzi - jak sie silnik
wolniej kreci, to gorsze.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.11.16 18:14 Robert Wańkowski
- 05.11.16 18:21 J.F.
- 05.11.16 21:53 Tomasz Wójtowicz
- 05.11.16 23:54 Robert Wańkowski
- 06.11.16 01:46 Tomasz Wójtowicz
- 06.11.16 11:11 Elektrolot
Najnowsze wątki z tej grupy
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
- Podnieść masę o 0.6V
- Moduł BT BLE 5.0
- Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- ale zawziętość i cierpliwość
- Chiński elektrolizer tester wody
Najnowsze wątki
- 2025-01-06 Jeździ, skręca, hamuje
- 2025-01-06 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-06 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-06 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-06 Zielona GĂłra => Konsultant WdroĹźeniowy Comarch XL/Optima (KsiÄgowoĹ
- 2025-01-06 Popr. 14. Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- 2025-01-06 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-06 Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- 2025-01-06 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-06 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-06 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-06 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-06 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-06 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-06 śnieg