  • 71. Data: 2011-01-07 09:47:32
    Temat: Re: Re: Stawiam takš tezę w temacie aut nienowych.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:

    > Ale to działa tylko krótkookresowo,

    Na razie już 7 rok tego krótkiego okresu trwa.
    Jak dla mnie to jest już długi okres.

    > U nas - tak samo proporcja "siły nabywczej" do wartości nowego auta
    > spowodowałaby, że *również* ten złom, który w końcu zostanie
    > wypchnięty przez nowszy złom, jeździłby dalej.

    No i jeździ.

    > Niewątpliwie w Twojej wersji byłoby mniej złomu - ale za to
    > "dramatyczniej" przestarzałego.

    To co widuję na ulicach właśnie jest dramatycznie przestarzałe, za to jest
    tego więcej.
    Oczywiście mniej=lepiej, a więcej=gorzej.
    A im bardziej przestarzały, tym większa szansa że nie odpali i nie pojedzie,
    więc dróg nie będzie zaśmiecał na codzień.

  • 72. Data: 2011-01-07 10:10:47
    Temat: Re: Stawiam taką tezę w temacie aut nienowych.
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/01/2011 15:22, Shadowchaser wrote:

    > Ja slyszalem, ze kazdy kierowca starego Passata (<95) ma umiejetnosci
    > prowadzenia samochodu rowne Kubicy;) A i jeszcze kazdy murzyn ma
    > poczucie rytmu, wszyscy zydzi sa bogaci, wszyscy katolicy przestrzegaja
    > scisle przykazan, itd.:)

    Nie Passata, tylko Granady. ;)

    Kamil

  • 73. Data: 2011-01-07 11:42:28
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Yogi(n) wrote:
    > Jeżeli przyczyną wypadków jest prędkość

    I znowu ta sama bzdura - podaj ile km/h jest już przyczyną wypadków...
    ;>

    --
    Bydlę

  • 74. Data: 2011-01-07 11:45:05
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Lew2 wrote:
    > U nas jak jadę 130 na autostradzie to potrafi mi gość siedzieć na
    > ogonie 2 metry za mną.

    I nie działa na niego patent ze światłami stop?
    Ani ze zmianą prędkości jazdy?
    I wlecze się tak za tobą prawym pasem?

    --
    Bydlę

  • 75. Data: 2011-01-07 11:49:12
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości

    > I znowu ta sama bzdura - podaj ile km/h jest już przyczyną wypadków...

    A jesteś pewien, że przeczytałeś ze zrozumieniem całość?

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 76. Data: 2011-01-07 11:57:53
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 07/01/2011 10:45, Bydlę wrote:

    > I nie działa na niego patent ze światłami stop?
    > Ani ze zmianą prędkości jazdy?
    > I wlecze się tak za tobą prawym pasem?

    Jeszcze nigdy na nikogo ten patent nie zadzialal, zawsze kiedy czytam
    takie bzdety mam wrazenie, ze piszacy je jazde samochodem zna wylacznie
    z grup dyskusyjnych.

    Kamil

  • 77. Data: 2011-01-07 12:01:11
    Temat: Re: Stawiam tak? tezę w temacie aut nienowych.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 Jan 2011 23:08:29 +0100, Cavallino wrote:
    >Pomijalny.
    >Zwłaszcza przy x w okolicach miliona rocznie.

    Obawiam ze sie wlasnie z powodu tego miliona rocznie czynnik -b tez
    bedzie w okolicach miliona rocznie, bo inaczej by juz dawno miejsca na
    drogach zabraklo :-)

    J.

  • 78. Data: 2011-01-07 12:40:41
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 6 Jan 2011 13:24:36 +0100, Max_P napisał(a):

    >Jeśli już, to z
    > ograniczeniami, do których zaliczam wiek samochodu.

    Bzdura. Ograniczenie powino byc, ale zalezne od wieku i stazu kierowcy.
    Dwudziestoparoletnie smarki posiadajace PJ krocej niz 5 lat powinny miec
    zakaz przekraczania 70 km/h pod kara odebrania uprawnien...

    --
    Maciek

  • 79. Data: 2011-01-07 13:13:16
    Od: "Max_P" <M...@x...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ograniczenie powino byc, ale zalezne od wieku i stazu kierowcy.
    > Dwudziestoparoletnie smarki posiadajace PJ krocej niz 5 lat powinny miec
    > zakaz przekraczania 70 km/h pod kara odebrania uprawnien...

    I tu też widzę problem, jednak na drugim miejscu. Jeden 20 latek robi 3
    fakultety, w tym jeden w Ameryce, a drugi w tym samym czasie nie do końca
    miał do szkoły pozioma drogę. Jeden ma poukladane w głowie na najblizsze 20
    lat, a drugi.... Stare auta są natomiast stare i tyle. Podnoszony w wątku
    casus 20 letniego merca mającego jakoby być bardziej bezpiecznym na drodze
    przyz szybkości 150 km/h od nowego auta choćby i klasy kompaktu, to
    ewidentna - NACIĄGANA od prawieków bzdura. Jeździmy szrotami bo jesteśmy
    biedni, żałośnie biedni. To jedyne wytłumaczenie dlaczego złom ciągnie z
    zachodu na wschód.
    _Każda_ maszyna, a samochód nie należy do najprostszych, zużywa się w sposób
    podobny, następuje zmęczenie i starzenie materiału, zwiększają sie luzy i
    wyłazi archaizm technologiczny.
    Stara sexbomba zawsze będzie gorsza - pod każdym kątem od młodej, choćby
    miała i miejsze wymiary. Proste.
    Wracając do Twojego pomysłu, można go połaczyć z moim jakimś mnożnikiem,
    korygującym moje 120 dodatkowo w dół :)

    Max

  • 80. Data: 2011-01-07 13:17:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Max_P wrote:
> [...]
    > klocków made in Aukcja Internetowa. Aha, na A4, a dwa tygodnie temu kolo
    > Bielska można bylo zauważyć
    > prawidlowość - przedyskutowaną dokladnie miedzy stojącymi w korku.
    > Jakieś 1/3 aut mimo dzwonów stała "prosto" - wzdłuż osi drogi, miala
    > uszkodzenia przodu i tyłu, typowe wgniecenia. Pozostałe auta
    > poleciały nieszablonowo, a to na prawą, a to na lewą barierkę, a to
    > jeden fiknął 180 stopni, a to inny wyleciał wraz z barierką. Wg mnie
    > i dyskutantów, wg figury wykreślonej na drodze i stanu po kolizji
    > można bylo określić wiek auta z dokladnością do roku ;).

    oczywiście kolega zaniedbał wpływ stanu nawierzchni na ściąganie samochodu
    na drodze.